Když jsem se ráno probudila v Kovyho tričku, tak se mi vracel celý večer. Pousmála jsem se nad tím a vstala Budy jen na mě nechápavě koukal a já ho pohladila po oušká a po hlavičce. Otevřela jsem skříň a přemýšlela co si mám vzít. Dneska je venku vedro, hmm tak třeba černou krajkovou podrpsenku a stejně sladěné kahotky a pa jsem vytáhla volné žluté tílko a modrou volánkovou sukni, a modré hebké lodičky. Následovala koupelna když jsem tam vešla opět jsem nezaklepala a Kovy se sprchoval ucítila jsem tu jeho krásnou vůni jenže v tom mu zazvonil mobil jako smska. Chtěl vylézt ze sprchového koutu ale já byla rychlejší podala jsem mu mobil. ,,Nemusíš se namáhat". Trochu jsem se pousmála.
Kovyho pohled
Šel jsem do koipelny a doufal že tam není Rossie. Super není tu nikdo. Sotva jsem vlezl do sprchy tak mi zazvonil mobil, chtěl jsem se pro něho natáhnout ale známý hlas řekl,,nemusíš namáhat" a ta osoba se mad tím zasmála a já hned poznal kdo to byl protože nikdo jiný nemá tak sladký smích. Rossie mi podala telefon a viděl jsem smsku od Martina.
Čauky nechtěl bys jet i s Rossie se mnou a Jacki stanovat?
Bylo by to na celej víkend.
Pak se ozvi. Martin,,Rossie,,? Ano? ,, nechtěla bys jet se mnou Jackie a Martinem stanovat?"chvilku bylo ticho a pak se jen ozvalo,, jo klidně". To se mi ulevilo. Obmotal jsem si ručník kolem sebe a vyšel ze sprchy Rossie se mi koukala do očí a na moje vypracované tělo, nad tímhle jsem se musel zasmát.
Rossin pohled
Pravděpodobně si prečetl smsmku pak se mě zeptal jestli bych s ním, Jackie a Martinem nechtěla jet stanovat. Já zčervenala a řekla že ,, ano určitě s tebou pojedu ráda" dodala jsem on se jen usmál a dlouze mě políbil já se u toho začala smát a Kovy to nevydržel a musel se začít smát taky. Jenže v ten moment jsme si uvědomily že se líbáme spolu v koupelně a on je polonahej. Pak jsem si vyčistila zuby a nalíčila se to pro mě znamená jen řasenka a jemný lesk na rty. Pak jsem utíkala na snídani. Měla jsem toast mezi tím se nás teta Anna prohodila ,,můžu vás hodit do školy, jestli chcete? " Já se koukla na Kovyho a zaroveň jsme odpověděli ,, Nene děkuju" oba jsme se na sebe podívali ale v tom zvonila Jackie a Martin. Já vyběhla vzala si batoh a vyšla ven za nimi ,,ahoj Rossie" podotkla Jackie já ji objala a také ji objala a v tom jsme se obě zasmáli, jenže to přišel Kovy a já se koukla na něho on na mě pak jsem pochopila vzal mě za ruku a běželi jsme do školy. Před náma běžel Martin s Jackie a já se jen usmála a následovala je.
---------
Vešli jsme do školy a vzali si do batohu potřebné učebnice. Kovy mě vzal za ruku a utíkali jsme na hodinu a celou cestu jsme se smáli.
Byla Matika a tu já nesnáším a zrovna mě vyvolala Pitterová a jdu ten příklad vypočítat. (Pitterová je učitelka matiky). A hned jí bylo jasný že jsem nedávala pozor a tak řekla že se to mám doučit já zakroutila očima a myslela jsem si o ní bůh ví co. Jackie se na mě podívala a hodila na mě Face nic si z toho nedělej. A tak jsem zbytek hodiny hodiny musela všechno dopisovat. O přestávce jsem se sešla s Kovym u skříňek. ,, Ty si asi nepochopila tu matiku že? " ,, No tak to bych asi u tý tabule nebyla zticha " pak jsem chtěla odejít jakože ,, uražená" jenže to by Kovy nesměl mít takovej postřech a chytnout mě za pas. Já se nebránila jen sem se natáhla pro polibek a utíkala na hodinu. Měli jsme tělák a jelikož jsme s klukama rozdělení tak jsem musela jinam než on. Vešla jsem do šaten a slyšela jsem Jessicu a její dvě nej kámošky jak o někom drbaj a pochvilce mi došlo o kom no o mě. Měla jsem sto chutí jí vrazit pěstí nebo ji říct něco... ale Jackie byla v pohotovosti a zachytla mě a uklidnila mě ježtěže ji mám.
Když jsme běhali sprint patřila jsem k těm nejlepším jenže učitelka mě nejvíc vystresovala když řekla že ta nejlepší z nás půjde na olimpiádu. Jedinej kdo zbyl do finále byla jsem já a Jessica a jediný co mi řekla,, připrav se na porážku vyhrála jsem pokaždé". To mě ale nerozhodiloa tak jsem se nad tím pousmála. Když jsme se rozběhli běželi jsme vyrovnaně ale pak jsem si těsně před cílem vzpoměla že se počítá větší část těla za čárou a tak jsem zadržela dech a natáhla hlavu dopředu. Učitelka zařvala stop a já se málem neudržela na nohách ale Jackie přiběhla a pomohla mi vstát já pak s Jessicou jsme došli k učitelce jak to dopadlo kolem nás se udělal kroužek, zřejmě to všechny zajímalo. ,, Takže holky, bylo to skoro těsně ale o jednu milisekundu vyhrála Rossie, která postupuje na olimpiádu." Jackie se hned ke mě rozběhla obejmula mě a samím štestím jsme pištěli a skákali radostí pár ostatních holek mi taky pogratulovalo. Ale kdyby se dalo pohledm zabít tak už jsem mrtvá protože jste měli vidět ten Jessičin face když nevyhrála.Já k ní přišla řekla jí ,, Tak prý první prohra, jó a neřikalas náhodou že si pokaždé vyhrála? Jo a to drbání o mě v šatně sis mohla ušetřit protože jenom závidíš." V ten moment jsem myslela že dostanu záchvat smíchu protože ten její face bylo něco neskutečnýho.
Když byl obéd sedli jsme si naše čtyřka- Já,Jackie,Martin,Kovy a já jsem se prostě musela pochlubit. ,,Hele já se dostala do olimpiády a porazila jsem Jessicu" pak jsem čekala jen na jejich názor. ,, Děláš si srandu ty si porazila Jessicu? Vždyť ta se vždycky vychloubala že je nejlepší ale bohužel vyhrála ale to znamená že jsi lepší, no tak to si úžasná" dodal Kovy a Martin jen dodal ,, Dobře ty to musela Jessica naštvaná". A víte že byla jó a před tělákem o nás drbala Kovy, a málem jsem se neudržela ale Jackie mě zachránila před tím zachránila. Ještě jednou díky Jackie.Tak ahojky lidičky pmlouvám se za to že jsem dlouho nevydala žadnej díl ale jedu na 16denní tábor takže dlouho žádnej dil nebude ale brzy pak napíšu. Ale jen mi do komentu napište jstli se příběh líbí nebo ne a kdybych popřípadně měla něco změnit. Ale pokud se vám to líbí budu ráda za vote. Papa terka-perníček
ČTEŠ
Rossie
Roman d'amourAhoj jsem Rossie je mi 17 let a prave sme se prestehovali. Doufam ze v nove skole to bude lepsi bez v te kde jsem byla pred tim. Kluci mi delaj problem porad.Mama na me vola je rano a prvno den ve skole me ceka.Jake to tam bude?Vesla sem do tridy s...