Proč? já nechci

63 9 0
                                    

Sotva jsem přišla domů mamka mi řekla : Rossie běž se osprchovat a do pokoje dělat úkoly sem ale ty už mám aha to nevadí tak se běž učit ať máš dobrý známky kývla jako že jo a odešla. Sotva jsem se umyla musela jsem se jít učit ach jo Příraz sedla jsem si na postel otevřela sešit a robrečela jsem se musím mu pomoct musím. V tom máma vtrhla do mého pokoje a viděla jak brečím sedla si ke mně na postel Budy taky přiběhl a lehl si pod postel mamka se zeptala co se stalo já na ni nic mami neboj ale pak jsem to prostě neunesla a řekla jsem : víš Davide má problémi s rodinou ale celký protože jeho táta propil všechny peníze a když se s ním cjce jeho máma rozvést tak ji ještě zmlátí a Davide se strašně bojí o mámu nemohl bysme jim nějak pomoct?
No to si sice musí vyřešit sami ale pomoct jim můžem. Ok mamy a šla dolů já už sem se nechtěla dál učit a tak jsem si zabalila učení a šla spát.

Ahoj lidi fakt díky ze Voty a komenty společně jsme dosáhly 1000 shlédnutí. Teď bych chtěla upozornit na další dobré knížky.

Best love forever
Lucie skopalová
Honza
Jakub levardi
Story for my friends
Míša prokešová

Tyhle jména jsem sem dala jennproto aby jste našli správný příběh tak zatím papa :*)

RossieKde žijí příběhy. Začni objevovat