Néé Davide néé

62 11 2
                                    

Davide se pro mně stavil šli jsme spolu do školy ale byl nějaký smutný a zamlklý protože jindy pořád kecal a nechtěl nikdy přestat. ,,Davide co se stalo"? ale nic fakt nic neboj. Já mu to moc nevěřila a pořád se mu koukala do očí on už to nevydržel a zastavil se ,já si všimla že už nejde za mnou a tak jsem se zastavila a vrátila se k němu. Víš Rossie ono to není lehký to někomu říkat ale ulevý se ti když mi to řekneš to jo to máš pravdu. Prostě.. zača a třepal se mu hlas jakoby se  každou chvíly rozbrečel. Táta propil všrchny peníze a máma se chce s ním rozvést jenže když to zkusila táta se to dozvěděl a přišel k nám domů mámu zmlátil a řval na ní takže se nerozvedly a já s mámou žijem ve strachu.... ježiš ale to je strašný.
Ve škole byl pořád tichý a smutný.
                ------------------------------
Po škole jsem šla s divným pocitem domů. Měla jsem na večeři lazagne ale ani ty mi nepomohly na to pořád myslet. Budy se na mně pořád tak díval já jsem s lazagní nesnědla nic a oznámila mamce ,, mami jdu s Budym ven za hoďku jsu zpět " ano odpověděla mamka. Šla jsem s Budym za mèsto lehla si do trávy a přemýšlala neunesla jsem svoje city a začala brečet. Budy mi začal oblizovat oči nebo spíš slzy.....
Jak to dopadlo se dozvíte příště

Chtěla bych se omluvit že už nepíšu díl

RossieKde žijí příběhy. Začni objevovat