Vyhrajem?

123 9 6
                                    

Začali sme zkoušet Budy se na nás díval zdálo se mi že mu to ani nevadí.Já sem zpívala holky mi do toho tancovaly a Davide hrál na klávesy.Vážně nám to šlo a tak sme se rozhodli že se přihlásíme.Druhý den se pro mne stavil Davide a šli sme spolz pro holky pořád sme si broukali melodii naší písničky.
Přišli sme do školy a uvědomily si že ta skupina musí mít název přemýšleli sme........ mě napadlo COOL FRIENDS všichni sme souhlasili a bylo jasné šli jsme se zapsat.A víte kdo stál před náma no zkuste hádat??Violette:,,Co tu děláte snad se nepřihlašujete?!" a tobě by to vadilo??Ne jen že to stejně vyhrajem takže nemáte šanci a začala se smát takovým tím sví divným hlasem. My už si jí pak nevšímali.Nacvičovali jsme šlo nam to pořád líp a líp ale Violette měla pocit že by to mohla prohrát protože viděla Claire a Marie tancovat.Ve škole za nimi přišla zeptala se.Claire nechtěla by si tancovat s Marie u mě ve skupině stejně všni ví že vyhrajem a vzala bych vás k nám do party jezdili bysme na nákupy atd..... Tak zaprvé my už sme v jiné a lepší skupině a zdá se že se nás bojíš Nee to není pravda....A proč ses teda ptala??Violette celá zrudla a rekla ty budeš litovat ja ne...Až odešla začali sme se smát.
Chcete další díl??
Pište koment!!

RossieKde žijí příběhy. Začni objevovat