Vazne??

133 11 0
                                    

Neboj to vyresime zavolame na policii a reknem jim to a hlavne to rekni mame!Jo neboj Rossie.Marie byla zhroucena s toho co se stalo a Claire sem to taky rekla po skole to budem resit.Davide se mne ptal co se stalo vsechno sem mu rekla a divils e a rekl ze by si svouholku cranil a hlidal ab se ji nic takoveho nestalo.Konecne konec vyucovani sli jsme k Marie domu popovidali sme si o tom jeji mama to nahasila Marie jim popsala postavu a bylo vyreseno.
Druhy den rano sem vstala driv a  koukam se na notasu sjlizim ruzne novinky a najednou se objevi Uchylny muz byl vcera zadrzen vsr je v poradku a o trestu rozhodne soud.Zacala s jasat nasnidala se a sla ven s Budym. Nemohla sem se dockat az to holkam reknu.Davide se pro mne stavil a sli jsme do skoly cestou jako bvykle sme potkali Claire a Marie.Hned jsem jim rekla o te novince zacali jsme vsechny jasat bylonpoznat ze sme vazne BEST FRIENDS FOREVER.Behem dne sem byla fajn ale byl obed sedla jsem si s Claire a Marie sedl si za nama i Davide nam to nevadilo ale jak sem zjistila Violette to celkem hodne vadilo asi se ji libil taky ale ja ho videla prvni. Otocila se a rekla hele Davide nezamiloval ses nahodou?
Davide celj zrudl ja se ho zastala a rekla Violettko a ty ses asi taky zamilovala  protoze taky sedis s klukama.Violette taky cela zrudla ja se otocila a ji si 

RossieKde žijí příběhy. Začni objevovat