Když jsem se dneska ráno probudila, tak jsem byla celkem nevyspaná, hlavně rozlámaná. Jsem celkem zvědavá jak ta dnešní olympiáda dopadne, byla jsem lepší jak Jessica a to něco musí znamenat. No nic zvedla jsem se a šla se oblíct vlítla jsem do koupelny a udělala jsem ranní hygienu.
Pak jsem spěchala na snídani Kovy se na mě díval, jestli jsem v pořádku musela jsem vypadat děsně, určitě mám kruhy pod očima ani korektorem to nezakryju. dneska jsem si vzala toast se sýrema šunkou. Budy už čekal na vyvenčení tak jsem do sebe hodila čaj a běžela s Budym ven. Venku jsem se rozcvičila a s Budym zaběhala. Když jsem došla domů potkala jsem Kovyho ,, Čau, nahodil kovy" ,, Jéé , ahoj sorry Kovy já si tě nevšimla, víš furt musim přemýšlet nad tou olympiádou" ,, Buď v pohodě, to zvládneš už si přece porazila Jessicu a to něco znamená". Pak si jen vzal věci a odešel. a já se šla nachystat.
------------------
Konečně jsem sem došla už jsem myslela že to nezvládnu. už nás volali na místa zvíšil se mi tep, a já měla ještě stokrát větší trému, než někdy jindy. jdu na svoje místo a kolem mě jde jedna holka ,, pfmm... Za koho hraješ??" prohodila na mě ja se tomu divila ale samozřejmě jsem jí odpověděla a ona se začala děsně smát vůbec jsem nepochopila proč se tomu začala tak smát. V tom jedna holka zaklepala na rameno a zeptala se mě kde je Jessica, kterátu hraje každej rok. tak jsem tý holce vysvětlila, že jsem ji porazila a že za naši školu reprezentuju já.ona jen přykývla a nachystala se. ta holka která se mi smála, tak ta se jmenuje prej Lucy. lucy se na mě divně podívala jakoby chtěla říct to nevyhraješ nemáš šanci. já se na ni podívala a usmála se a pošklebek jsem jí vrátila.
-----
3--2--1-- Teď rozběhla jsem se bylo to těžký ale vedla jsem to dkoro jsem byla v cíli ale dohnala mě Lucy a podkopla mi nohy spadla jsem a viděla černo.
ČTEŠ
Rossie
RomanceAhoj jsem Rossie je mi 17 let a prave sme se prestehovali. Doufam ze v nove skole to bude lepsi bez v te kde jsem byla pred tim. Kluci mi delaj problem porad.Mama na me vola je rano a prvno den ve skole me ceka.Jake to tam bude?Vesla sem do tridy s...