Když jsem vypla kamwru a šli jsme ke mně domů mamka řekla že to jinak nejde. Takže zavoláme poldy mami?? zeptala jsem se asi jo a Davide rvoje mamka ví o tom že vám chceme pomoct? Neví odpověděl Davide aha řekla mamka ... mamka zavolala na policii ti řekli že tam zajedou abpak přijedou k nám prej pro důkazy ach jooooooo.... čekali jsme a na jednou jsme slyšeli crrrrrrr. Crrrrrrr. A bylo nám všem jasný kdo to je byli to poldové. Dobrý den chtěli by jsme ty vaše důkazy klidně ale máme je v mobilu já i Rossie. No to nevadí ale budeme si je muset půjčit stáhnem si ty fotky a videa na flešku a vrátíme vám telefony.
Mezi tím co poldové odešli my jsme o celé téhle věci debatovali. Asi tak za 20 min. byly zpátky a mobily nám daly. Davide řekl že musí domů tak jsem se s ním rozloučila. Potom co odešel nachystala jsem si věci na zítra do školy navečeřela se a s Budym se prošla. Zastavila jsem se na lavičce a přemýšlela co se stane.. Přišla jsem domů udělala hygienu a šla spát.
V NOCI.
Zdál se mi sen že Davidova máma to nemohla unést a že se odstěhovali vyletěla jsem s postele chudák Budy ten se tak strašně lekl. No nuc nemohla jsem usnout a tak se umyla ( a taky jsem udělala další hygienu) ßla jsem s mého pokoje a dìvala se na telku. Asi po 2 hodinách se pro mě Davide stavil že jdeme do školy tak jsem se ho chytla za ruku a šli jsme.
PO ŠKOLE.
Šli jsme společně domů a on byl strašně zamlklej a já na něho Davide děje se něco? Nééé nic fakt nic neboj řekl. Davide víš že ti můžu kdykpliv pomoct jóó to vím ale tohle ti utrhne srdce víš! No a tak jsem čekala co z něho vypadne. Víš Rossie máma to nemohla vydržet a tak se stěhujeme. Cože takže já, a můj sen, to je pravda. Viděla jsem jak se Davidovi nahrnuly slzi do očí.....Tak ahoj lidi fakt moc díky za Voty a komenty protože jen díky vám jsem dohromady mám přes 1000 shlédnutí. Taky bych vás chtěla poprosit a byste po pravdě napsaly jestli se vám můj příběh líbí a jestli mám pokračovat ahoj terka-perníček.
ČTEŠ
Rossie
RomanceAhoj jsem Rossie je mi 17 let a prave sme se prestehovali. Doufam ze v nove skole to bude lepsi bez v te kde jsem byla pred tim. Kluci mi delaj problem porad.Mama na me vola je rano a prvno den ve skole me ceka.Jake to tam bude?Vesla sem do tridy s...