Dnes potom co odjel Davide jsem nemohla vůbec spát a tak jsem uvažovala jsem o tom co by se stalo kdyby za ním chtěla dojet a bydlet tam někde. Ale když já hk tak miluju ale mamka mi to nedovolí, protože tady máme krásný velký dům. A Budyho kouknu na něj a on jen zakňučí a kouká sw na mně nechápavě a právě mezi tímbou bouchnu do postele. Ale vážně bych to mohla zkusit! ale ne to néé to by byla kravina. ale já ho tak miluju. Tak ok půjdu za mamkou a třeba mi dovolí teda doufám,musí. Ahhhh. Dojdu za ní do kuchyně mamka právě vaŕí večeři. Mami. ano Rossií. No víš jak Davide odjel ano vím proč?? no jo ale jak to mamce řeknu když neví že s ním chodim. No tak co pak je Rossie pobouzímě mamka. Jo ok mami. No takženjsme u toho že Davide odjel ano no já ho miluju mami a odctěhujeme se za ním? Najdeš si tam lepší práci já tam budu s Davidem. Vždyť tam máme příbuznýho. Já nevím Rossie,ale vždyť by jsme bydleli u tety Anny co má syna Kovyho (to je přezdívka) a má kámoše Martina spolu točí videa na youtube ale to s tím natáčením jsem rači mamce neřekla. Tak mami prosím pls,pls,plsdoufala jsem v hlavě a mamka řekla ale není přece normální najednou se tam vwtřít to bych jí napřed musela zavolat a domluvit se. No mami tak já to domluvím ale hlavně ať to vyjde prosím. Pak se mamka zamyslela a řekla NE TO PROSTĚ NEJDE CO ŠKOLA?? ALE TYĎ TAM BUDU TAKY CHODIT DO ŠKOLY. ALE ROSSIE TO NENÍ TAK LEHKÉ! JÁ VÍM ALE MAMI PROSÍM KDYŽ MĚ SE TAK STRAŠNĚ LÍBÍ. Dobře zeptám se ale budeš se chovat jako vzorná, vzorná Rosii a né jak nějaká flákačka OK?? JO OK MAMI DÍKY,ALE JÁ NIC NESLIBUJU JESTLI TO TETA ANNA NEDOVOLÍ NO TAK NIC... ALE MAMI TY JI URČITĚ PŘEMLUVÍŠ......
TAK AHOJKY LIDIČKY DOUFÁM ŽE SE VÁM MŮJ PŘÍBĚH LÍBÍ A JESTLI OK TAK DEJTE VOTE A KOMENT XO BYCH.MĚLA ZMĚNIT NEBO JWSTLI BYCH UŽ TŘEBA TUHLE KRAVINU NEMĚLA PSÁT. SPOLÍHÁM NA VÁS PAPA TERKA-PERNÍČEK :)
ČTEŠ
Rossie
RomanceAhoj jsem Rossie je mi 17 let a prave sme se prestehovali. Doufam ze v nove skole to bude lepsi bez v te kde jsem byla pred tim. Kluci mi delaj problem porad.Mama na me vola je rano a prvno den ve skole me ceka.Jake to tam bude?Vesla sem do tridy s...