Poslední hodina achjo doufám že to přežiju máme Tělák a jwlikož já miluju tělocvik tak jsem se strašně těšila. Šla jsem s Jackie do šaten se převlíct u toho jsem si broukala písničku a Jackie se na mně jen nwchápavě koukala jestli jsem v poho a až jsem si dobroukala tak se mě zeptala. Jsi v poho? Jo proč? Já jen že si broukáš! A je na tom něco neobvyklýho? Ne!?! Ale když si broukáš tak se něco děje víš! Hmm. Tak řekneš mi konečně proč jsi tak štastná? Dneska ráno jsem šla do koupelny ale on tam byl Kovy a pořád jsme se smáli a pak jsem se ocitla strašně blízko u něho ani nevim jak a pak mě políbil bylo to krásný ale vylekala nás jeho máma teta Anna. A pak se na mě celou dobu usmíval Chápeš ?? Jojo chápu.
Crrtt crrrr crrrr
Jej už zvoní na hodinu asi by jsme měli jít.
------------------
Konwčně oběd s Jackii jsme došli do jídelny a dostali pořádnoi porci špwnátu (já mam ráda špenát ale twn z naší jídwlny se fakt jíst nedá) a chtěla jsem si sednout sama sednour s Jeckii ale Kovy na mě ukázal aťsi sednem za ním ja si sedla vedle Kovyho a Jackie vedle Martina. Nedivila bych se kdyby ti se sali dohromasy spolu jim to sluší.
------------
Odemčela jsem si skříňku a vytáhla batoh, ten jsem si godila na záda a obula si boty chtěla jsem odejít s Jackiia ale ta už byla pryč prej něco velmi důležitého. Jakmile jsem vyšle ze školy zavolal na mě známý hlas a já se otočila viděla jsem Kovyho. Šli jsme vedle sebe a mezi náma bylo takovýto trapný ticho ale někdo ho přece ukončit musel chtěla jsem zareafovat ale on byl rychlejší chytl mě za ruku já jsem se na něj jen tak podívala a usmála se on mi úsměv oplatil a odešli jsme spolu domů.
------
Budy na mě vyskočil a radostí mě začal oblizovat a aby to Kovymu nebylo líto Budy po něm začal skákat a oblizoval ho víc jak mě. Já meti tím Budyho pustila na zahrada a odešla nahoru do pokoje. Začalo mi být horko a byla jsem celkem dost spocená tak jsem se šla umýt do koupelny zamkla jsem se takže se žádnej trapas už nestane oddychla jsem si a šla do sprchy umyla jsem se a najednou někdo zaťukal Ano?? řekla jsem. Mohl bych si skočit jen pro ručník? Minutku, zavázal jsem si kolem sebe ručník a odemkla. Kovy si vzal ručník ale spadl mu já se pro něj natáhla a můj ručník spadl. Celá jsem zrudla snad jako rajče. On se jen pousmál a podal mi ručník ja si ho přivázala než jsem se s toho vzpamatovala byl odemě jen 2cm a pak mě políbil. Zase jsem cítila jak rudnu ale bylo mi to fuk. Odešla jsem do pokojíku a otevřela skříñnakonec jsem s i vzala černošedé kraťase a k tomu růžové volánkové tílko pak modré plátěné boty. Došla jsem na zahradu pro Budyho že ho půjdu vyvenčit a on tam s ním blbne Kovy hází mu fresbee a hladí ho po ouškách. Pak Budy zareagoval mě a doběhl za mnou Kovy se usmál a došel za náma. Jdu Budyho vyvenčit na večer,řekla jsem a můžu jít s tebou?zeptal se mě Kovy. Jo jasně. Šli jsme v áleji kdw byly samé lípy a zapadající slunce bylo to rak romantické. Pak mě chytil za ruku a drželi jsme se najednou mě chytil za pas a otočil si mě k němu já neprotestovala, chtěl mě políbit ale v tom zaštěkal Budy a celé přerušil asi si myslel, že jsem na něho zapomněla. Kovy vytáhl šátek a zavázal mi oči. Teď tě dovedu na jedno moje tajné místo, Ok? Dobře řekla jsem s udivením, ale kdo si vwzme Budyho když nevidím. Já si ho vezmu. Díky. Netrvalo to dlouho a došli jsme na místo. Rozvázal mi šátek a já před sebou viděla krásný a čistý rybník. Nejkrásnější bylo, že zapadalo slunce a paprsky se odrážely od hladiny bylo to velmi pěkné ale jak to mojl tak dobře načasovat? nad touhle otázkou jsem pořád přemýšlela najednou mě Kovy chytil do náruče odnesl vody. Já zapištěla jak ten rybník byl studenej sešel se mnou do hloubky ale tak aby jsme oba došáhli. Pak si sundal triko a já měla výjles na jeho pěkný a vypracovaný tělo. Pak mi sundal tričko ještěže jsem si vzala ti červenou krajkovou podprsenku a netu pohodlnou s pandama. A kalhotky jsem měla sladěné s podprsenkou ale kraťasy mi naštěstí nesundal. Najednou jsme se začali líbat neboli on si začal ale já mu to oplácela. Pak jsem se otřepala zimou. A tak jsme vylezli slunce už zapadlo a mě byla zima. Naštěstí byl Kovy gentleman a půjčil mi tričko. Já se na něj usmála a museli jsme odejít.Ahojky lidičky omlouvám se že dlouho nebyl díl ale jsem na dovolené a neměla jsem čas. Ale taky by potešil Vote nebo koment jestli se líbí nebo ne a co bych měla popřípadně změnit. :)
ČTEŠ
Rossie
RomanceAhoj jsem Rossie je mi 17 let a prave sme se prestehovali. Doufam ze v nove skole to bude lepsi bez v te kde jsem byla pred tim. Kluci mi delaj problem porad.Mama na me vola je rano a prvno den ve skole me ceka.Jake to tam bude?Vesla sem do tridy s...