„Jinie poď sem a nehnevaj ma! ” zakričal z kuchyne Joon, mierne nahnevane.
„Načo?!” zakričal som z izby.
„Jin ja ťa varujem. Celý deň si drzý” povie so zvrášteným obočím.Pretočil som nad ním očami.
Prišiel ku mne a prišpendlil ma na postel.„Baby boy” zavrčal. Ups-
„No?” pozrel som sa naňho.
„To že ťa teraz pekne potrestám lebo hneváš baby.” povedal a dominantne sa na mňa pozrel.
„Um- č-čo urobíš?” spýtal som sa.
„Naplácam ti, a potom ťa ošukám.” povedal a posadil sa.'asi som ho pekne nasral-'
Čakal kým sa posadím. Hneď ako som si sadol, si ma stiahol cez kolená.
„Budeš počítať baby boy.” povedal a hneď mi dal prvú ranu.
„Jeden-” povedal som.-
„Pätnásť-” zamumlal som.
„A teraz druhá časť baby” povedal a posadil ma.Pozrel som sa naňho trošku vystrašene.
„Pokoj bude sa ti to páčiť neboj baby” zatlačil ma do ľahu.
Pretiahol mi tričko cez hlavu a hodil ho na zem vedľa postele. Hneď za ním šli nohavice aj s boxerkami.
Kusol som sa do pery.„Nekúš si pery a pomôž daddymu hm?” povedal a ja som rukami chytil lem jeho trička.
Pomaly som mu ho pretiahol cez hlavu. Rukami som hneď šiel k lemu jeho nohavíc a tie som mu stiahol aj s boxerkami.
Začal mi robiť značky na krku.
Kusol som si do pery.„Baby ešte raz si skusneš peru a týždeň si nesadneš” povedal varovným tónom.
Jemne ma kusol na krku.
„Umm~” kusol som sa do pery.
'Mal by som myslieť na následky nabudúce-'
„Baby na štyri” zavrčal a stlačil mi zadok.
Poslúchol som. Viac ho naštvať neplánujem, aj tak si nesadnem.
Natiahol sa po lubrikant a rozotrel mi ho okolo dierky.„A teraz sa priprav.” zavrčal a na jeden príraz bol vo mne.
Zakňučal som a stieklo mi pár sĺz.
Joon mi ich zotrel. Začal ma bozkávať na krku. Urobil mi pár značiek.Po chvíli som sa pohol naproti nemu.
„D-dad-dy~” vydýchol som.
Joon začal prirážať.
„A-ahh~ b-baby~ s-si t-tak u-uz-zky~” povedal a pleskol ma po zadku.
„Ah~” prehol som sa v chrbte.Začal prirážať hlbšie a rýchlejšie.
„Achh~ t-tam~” vzdychol som.
„Ahh~ baby boy~” zavzdychal a znovu prirazil na to miesto.
„Ahh!~” po celej izbe bolo počuť len naše vzdychy.„D-dad-dy ja- ahh~” nedokončil som lebo znovu hlboko prirazil.
„Aj j-ja s-spolu b-baby~” povedal a pridal na tempe.
„D-dad-dy!~” s výkrikom som padol do perín.
„Baby!” po pár prírazoch sa do mňa s výkrikom urobil.Ľahol si vedľa a tiež vydýchaval.
„Nabudúce si rozmysli či ma budeš ešte hnevať, lebo je viac ako isté že sa nepostavíš baby” zavrčal.
BẠN ĐANG ĐỌC
BTS oneshoty
FanfictionOneshoty s rôznymi shipmi- Idk čo viac dodať- Užite si čítanie( ͡° ͜ʖ ͡°) Btw. Berte to ako malý špeciál za 1,03k reads u Yoonmin 22.1.2023 : 🥇babyboy