Jungkook pov.
Ráno som hodil Namovi lístoček do skrinky.. bolo na ňom, že sa mi páči a či by so mnou nešiel von. Áno bolo by slušnejšie mu to povedať priamo, aleeeee ja sa moc hanbím na to.
Celý deň som sa mu úspešne vyhýbal avšak na telesnej som sa mu nemal ako vyhnúť.
Hrali sme futbal. Klasika. Ale všetko prebehlo v poriadku teda- až dokým som nenarazil do Nama- priamo do jeho hrude, keď som ho chcel s loptou obísť.
Skončil som na zemi. Au- v duchu som fňukol a chcel som sa postaviť, ale v tom mi zabránili Namove silné ruky ktoré ma dvihli a následne posadili na lavičku.
„Čo si si buchol drobec?” prezrel si ma.
Bol som ticho. Nevedel som zo seba vydať ani hlásku. Nam zrejme pochopil, že neodpoviem tak sa začal vypytovať na rôzne časti tela, ktoré som si mohol udrieť.
„Zadoček? Hm? Lebo ja už neviem.” pousmial sa a roztrapatil mi vlasy.
„M-m” zakrútil som hlavou a musel som byť celý červený.
„Klamať sa nemá drobec.” pousmial sa.
„Idem ku sestričke po nejakú masť hm?” spýtal sa a ja som zakrútil hlavou.„Prečo hm?” spýtal sa.
„N-netreba.” zamumlal som.
„Ale keby niečo tak mi povedz dobre? ” spýtal sa a ja som prikývol.
„A určite mi povieš?” pozrel sa na mňa.
„Mhm.” prikývol som.-
Idem domov konečne. Prezul som sa a vyšiel som zo školy.
„Hádam si nezabudol, že si ma pozval na rande, že?” zašepkal mi Nam do ucha.
„N-nezabudol som.” zamumlal som.
„Tak o druhej v parku?” usmial sa a ja som prikývol.
„Dobre tak papa zatiaľ.” s úsmevom mi roztrapatil vlasy a odišiel.Jdndnf fn KIM NAMJOON SO MNOU IDE NA RANDEEE
ESTÁS LEYENDO
BTS oneshoty
FanficOneshoty s rôznymi shipmi- Idk čo viac dodať- Užite si čítanie( ͡° ͜ʖ ͡°) Btw. Berte to ako malý špeciál za 1,03k reads u Yoonmin 22.1.2023 : 🥇babyboy