„Jinieeeeeeee ja sa nudím.” zakňučal som a sadol som si na gauč v jeho kancli.
„Počkaj zlatíčko. Za chvíľu to mám hotové.” povedal a ťukal niečo do počítača.
„Aleee, venuj sa miii.” fňukol som.
„Zlatíčko... Dorobím to a budem sa ti venovať dobre?” pozrel sa na mňa, ale hneď na to sa pozrel znovu do počítača.„Ale mne sa nechce čakať...” zakňučal som.
„Chvíľu vydrž... A nechaj ma to dorobiť.” povedal.
„Niiiiiiiiiiiiiii mne sa nechce čakaaaaaaaaaaaaaať.” povedal som a ľahol som si.
„Tak si ľahni a spi- Len ma nechaj to dorobiť už.” stále ťukal niečo do počítača.„Nechce sa mi spať.” zamumlal som.
„Tak ja neviem... Hraj sa na mobile.” povedal a ja som fňukol.
„Nechcemmmmmmmmmm.”
„Chováš sa ako dieťa... Buď chvíľu ticho, inak ťa onhem o tento stôl.” zamrmlal trošku vytočene.
„Ale, keď ja sa nudiiiiiiiiim.” zamrnčal som.Jin sa postavil a prišiel ku mne.
„Ešte jedna poznámka, fňukanie a neviem čo ešte... Tak si nesadneš” naklonil sa nado mňa.
„Ale veď nič nerobím.” založil som si ruky na hrudi.
„Min Yoongi. Chováš sa ako dieťa.” zamračil sa.
„Nechovám.” zamrmlal som.„Chováš... A ja teraz idem dorobiť prácu.” narovnal sa a išiel k stolu.
„A ešte jedno slovo, tak dostaneš po zadku.” posadil sa za stôl a začal znovu niečo ťukať do počítača.
„Ale-” začal som, ale prerušil ma.
„Žiadne ale- Keby si tu nefňukal a nesťažoval si, mohol som to mať hotové...” povedal.
„Nechaj ma to dokončiť, lebo sa postavím a bude zle.” zmrmlal naštvane.Fňukol som.
„Ale no taaaaak Jinieeeeeeee, veď je čas aj zajtra.” povedal som a on sa zhlboka nadýchol.
„Daj mi päť minút...” povedal a ja som si povzdychol.
„Ale keď-” začal som, ale stopol som sa, keď sa na mňa otočil.
„Skúšaš moju trpezlivosť?” povedal dosť vytočene.„Prečo by som mal-” dvihol som obočie.
„Prestaň provokovať, lebo ťa prehnem cez koleno a dám ti na zadok.” zavrčal a otočil sa k počítaču.
„Nie som decko.” pretočil som očami.
„Správaš sa tak.” povedal a ťukal niečo do počítača.„Nie-” zamumlal som.
„Mám poslednú vec dorobiť a neželaj si ma, keď to dokončím.” povedal naštvane.
„Jasne jasne-” pretočil som očami.Jin vypol počítač a postavil sa.
„Máš päť sekúnd sa skľudniť...” povedal a prišiel bližšie.
„Veď nič nerobím.” povedal som a Jin prišiel bližšie a naklonil sa nado mňa.
„Koleduješ si o výprask.” zamračil sa.
„Čím?” spýtal som sa so zdvihnutým obočím.Jin ma vytiahol na nohy a prehol si ma cez koleno.
„Čo robíš-” zamumlal som.
„Uvidíš.” povedal a capol ma po zadku.
„H-hej!- prečo?-” zamumlal som.
„Lebo ma hneváš a veľmi.” povedal a udrel ma znovu.
„P-usti ma-” mykol som so sebou.
„Budeš už poslúchať hm?” spýtal sa a dvakrát ma silnejšie capol.Kusol som sa do pery.
Hii🦋
Ten koniec- 💀
Luv U 💜
YOU ARE READING
BTS oneshoty
FanfictionOneshoty s rôznymi shipmi- Idk čo viac dodať- Užite si čítanie( ͡° ͜ʖ ͡°) Btw. Berte to ako malý špeciál za 1,03k reads u Yoonmin 22.1.2023 : 🥇babyboy