„Yoongi!” zakričal na mňa môj najlepší kamarát Namjoon, cez celú chodbu.
„Čo tak hulákaš.” povedal som, keď som k nemu prišiel.
„Noo mám dve správy…” zatiahol ma ďalej od študentov.
„Hovor” oprel som sa o stenu.
„No máme spojenú hodinu s tretiakmi a istý človek sa na teba pýtal…” pozrel sa na mňa divne.„Povedz, že Hoseok nie je v škole” povedal som.
„No sklamem ťa, ale je a pýtal sa na teba” povedal a pozrel sa ku skrinkám.
„Prečo sa na mňa pýtal?-” spýtal som sa.
„Vraj či si v škole a že potom príde za tebou.” povedal a pozrel sa na mňa.
„Nevieš prečo?” pozrel som sa naňho
„Nie a poďme už na hodinu” povedal a ťahal ma do triedy.-
Hoseok sa na mňa celú dobu díval.
Vyšiel som z triedy a zachviľu som bol - ani neviem ako- opretý o stenu.„Som rád, že si v škole” usmial sa.
„Klasicky ako iný deň-” povedal som.
„A inak prečo si ma celú hodinu?” spýtal som sa.
„Rád sa pozerám na pekné veci a hlavne moje” usmial sa a priblížil sa ku mne viac.
„Ja som pekná vec? A tvoja?” pozrel som sa naňho so zdvihnutym obočím.„Oboje áno baby.” povedal a pobozkal ma.
'kurva čo mám robiť?!' zmatkoval som.
„Deje sa niečo hm?” spýtal sa, keď sa odtiahol.
„Č-čo b-by m-malo?” spýtal som sa.
„Aký si ty rozkošný keď sa červenáš.” usmial sa a začal ma bozkávať na krku.Bdbddbdnsnsk- toto boli moje momentálne pocity.
„A toto si ničím nezakryješ.” povedal a prešiel mi palcom po značke.
„P-rečo si to urobil?” spýtal som sa a pozrel som sa inde.
„Aby mi ťa niekto neukradol.” povedal a chytil ma jemne za bradu.Hlavu mi otočil tak, aby som sa naňho pozeral.
„Tú značku sa neopováž zakryť a dnes po škole pri tom strome veľkom.” povedal, dal mi pusu na čelo a odišiel.
Keď som sa spamätal, šiel som do triedy.
„To čo máš?” Spýtal sa Joon, keď som si sadol na miesto.
„Jung Hoseok a mám zákaz si to zakryť.” zamumlal som a ľahol som si na lavicu.
„Pozval ťa na rande že?” šťuchol do mňa Joon.
„To vieš odkiaľ.?” pozrel som sa naňho.„Kamo vy dvaja ste buchnutý do seba už odkedy si sem nastúpil a ja sa bavím aj s Hoseokom takže viem-” povedal.
„Ty sa s ním bavíš?!” povedal som hlasnejšie.
„Jop. Už pekne dlho” povedal a akurát zazvonilo.-
Po poslednej hodine som šiel k veľkému stromu.
„Som rád že si poslúchol a teraz môžme ísť?” ozvalo sa za mnou.
„Mhm” zamumlal som.
„okii” chytil ma za ruku a ťahal ma niekam.
YOU ARE READING
BTS oneshoty
FanfictionOneshoty s rôznymi shipmi- Idk čo viac dodať- Užite si čítanie( ͡° ͜ʖ ͡°) Btw. Berte to ako malý špeciál za 1,03k reads u Yoonmin 22.1.2023 : 🥇babyboy