11. Namhope

68 2 18
                                    

Hobi pov.

„Hyung už sa na to vy-eb prosím ťa.” pretočil som očami keď Jin stále niečo robil na počítači.
„Hoseok. Som učiteľ. Musím to dorobiť. Choď sa hrať s niečím alebo ja neviem.” zamrmlal.
„Nah-” pretočil som očami a šiel som na mobil.

Aby ste pochopili. Práve som u Jina v kabinete pretože ja nemám ísť ako inak domov. A navyše keď ani nie som plnoletý a samozrejme, že ja zvyknem občas urobiť nejakú vec mimo zákon tak sa Jin nasral a odvtedy bývam s ním v kancli po vyučovaní. Nenávidím to. Nuda tu je.

Opatrne som sa vytratil preč z kabinetu a šiel som k rozdelenej chodbe pretože tam je pingpongový stôl a je to tam veľké ale aj pekná zašiváreň.

„Ale ale krpec stratil si sa?” zasepkal mi niekto do ucha.
„A čo ťa je do toho.” odišiel som ďalej.

Zrazu sa moje zápästia ocitli v jeho zovretí a nad mojou hlavou.
Ja som bol hneď na tlačený na stene. Ten chalan mi dvihol hlavu za bradu a tým som sa naňho pozrel.

Nevyzeral prívetivo.. Chvíľu som naňho len tak čumel no potom mi doplo kto to je.. Kim Namjoon- jeden z najlepších študentov, pekný, vyšportovaný a hlavne nasraný. Asi som ho naštval na tej telesnej ups..

A ak by vás zaujímalo vôbec ale že vooooobec to není môj crush kdežeeee..

„Myslím si, že za tú telesnú by si si niečo zaslúžil.” zavrčal mi do ucha a zatiahol ma na vecka.

'A som v riti-' pomyslel som si.

„Za prvé chcem ťa počuť a za druhé. Nebudeš sedieť ďalšie dva dni~” zavrčal mi do ucha.

-

Mali ste niekedy sex na školských záchodoch?- ja práve hej- a teraz som nejak prešiel tam kde má Jin kabinet.

„Ako vidím Namjoon si ťa zachytil.” uchechtol sa Jin predo mnou.
„E-ehm- čo nie-” zamrmlal som, ale videl som, že Jin bol trochu nasraný keďže som zdrhol z kabinetu.

„A nie poslednýkrát.” ozval sa pri nás Namjoon a zmizol dolu.
„Takže si ťa nezachytil hej? Veď sa červenáš. No poď už ale.” ozval sa Jin a išiel dolu.

Nejako som zišiel schody. Ruksak mi vzal Jin, ktorý samozrejme nezabudol sa mi v aute vysmiať, že tak mi treba.

Hii..

Ludia niečo som konečne napísala lebo mám lepšiu náladu konečne.. Aj keď ja viem, že to je nepodstatné pre vás :')

Ale naozaj netuším kedy vyjde niečo ďalšie.. Idem ešte skúsiť niečo napísať ale nesľubujem, že to vyjde dnes :')

Luv U <3

BTS oneshoty Where stories live. Discover now