Namjoon pov.
Varil som a zrazu sa okolo môjho pásu obmotali dve ruky. Hneď mi došlo, že to bol Minie. Zrazu som za počul ako posmrkáva tak som sa k nemu otočil a pozrel som sa naňho.
„Čo je srdiečko?” spýtal som sa.
„D-dad-d-dy *smrk* j-ja *smrk*” hneď po prvom slove mi došlo, že má lilspace, keďže normálne sa hanbí ma tak nazvať.Vzal som si ho na ruky a stíšil som plotňu. Sadol som si s ním na gauč. Pohladil som ho po chrbte.
„Čo sa stalo drobček môj hm?” spýtal som sa ho.
„B-boj-jím.”vzlykol.
„Mal si zlý sen hm?” spýtal som sa a on prikývol.
„Neboj baby bol to len sen.” zašepkal som a začal som ho hladkať po chrbte.„Chceš kakauko hm?” pousmial som sa.
„M-mhm p-plos-sim.” smrkol a ja som mu šiel urobiť kakao.O chvíľu som sa vrátil s fľaškou. Posadil som sa na gauč a Minieho som si posadil na nohy.
„Ham baby.” povedal som a on otvoril pusu.
Dal som mu fľašku do pusy a on začal piť. Usmial som sa. O chvíľu bol úplne pokojný.
„Chutí hm?” usmial som sa.
Minie zamumlal súhlas.
„Som rád drobec.” pohladil som ho po chrbte.
„Neni.” odtiahol sa.
„Doble.” odložil som flašku.
„Si unavený drobček?” všimol som si, že si oprel hlavu o moje rameno unavene.
„M-m” fňukol.Postavil som sa s ním a šiel som do izby, kde som ho dal na posteľ.
Dal som mu radšej plienku. To mi poradil Jin. Vraj, že pre istotu.
Zakryl som ho a on v momente zaspal.
Usmial som sa a šiel som dolu.
No toto čo mi zas napadlo 💀
DU LIEST GERADE
BTS oneshoty
FanfictionOneshoty s rôznymi shipmi- Idk čo viac dodať- Užite si čítanie( ͡° ͜ʖ ͡°) Btw. Berte to ako malý špeciál za 1,03k reads u Yoonmin 22.1.2023 : 🥇babyboy