13. Vmon

58 3 0
                                    

Taehyung pov.

„Ale koho to tu máme?” ozvalo sa za mnou.
„Tvoju nočnú moru. Alebo by som mal skôr povedať, že človeka z tvojich mokrých snov?” s úškrnom som sa pozrel na Jungkooka aj z jeho partiou.

Prezrel som si ho. Celý očervenel. No, ale či to bolo od hanblivosti alebo od hnevu to už neviem. A nemal som ani čas to zistiť lebo som skončil natlačený na stene.

Možno by ste si mysleli, že to bol Jungkook. Alebo Namjooon. Lebo aj ten patrí do jeho partie, ale nie. Bol to Jimin.

Uchechtol som sa. Jimin síce bol hot aj toto všetko, ale jednoducho to bol najväčší bottom z ich partie. A po väčšinu času bol skôr zlatý ako desivý alebo dačo. Akože teda nie, že by podľa mňa nemohol byť dominantný lebo veď raz pretiahol Yoongiho, ale proste mi príde viac bottom.

Čakal som čo urobí. On sa ku mne naklonil a zašepkal mi do ucha:

„Byť tebou si dávam pozor na Nama.”

Vrátil sa ku nim a všetci odišli.

-

„Čo tak prestať provokovať konečne hm?” zavrčal mi niekto do ucha.

Ups- Namjoon- 'Asi som ho nemal vzrušiť v tej šatni nom- ale on si začal.' pomyslel som si.

„A čo tak prestať otravovať môj život a nájsť si konečne nejakú štetku na tvoje uspokojovanie pretože očividne ti to chýba.” pozrel som sa naňho s jasným vzdorom v očiach.

„Vybral si si veľmi zlého človeka na zahrávanie baby boy~” narazil jazykom o stenu líca a priblížil sa ku mne.
„Nevolaj ma tak.” zamrmlal som.
„No veď počkaj. Ešte aby si nekričal moje meno, popritom ako budem do teba tvrdo prirážať.” zašepkal mi hrubým hlasom do ucha.

„Po škole ma čakaj. A opováž sa tam nebyť.” uškrnul sa a odišiel.

Asi som si zavaril-

BTS oneshoty Where stories live. Discover now