15. Jinmin

64 3 6
                                    

Jin pov.

„Kde je tak dlho- ” zamrmlal som.
„Možno prespal u kamaráta. Asi nechcel ísť sem taký opitý.” zamrmlal Namjoon a ja som sa zamračil.
„Nemal piť. Povedal, že do desiatej je doma.” oprel som sa o linku a pretrel som si unavené oči, keďže som moc nespal.

„Jin pokoj. Veď ho poznáš.” pohladil ma Nam po chrbte.
„Poznám.. ale je to môj priateľ. Bojím sa oňho.” zamumlal som.
„Pokoj.. Jimin by di nijak neublížil. Ani keď je opitý.”povedal Namjoon.

„Ale nemôžeš to vedieť naisto. To, že si jeho brat a žil si s ním roky neznamená, že sa mu nemôže stať niečo. ” zamrmlal som.
„Hlavne pokoj.” vzal mi varešku z rúk. „Jeho s týmto kľudne zmasakruj, ale teraz to odlož a upokoj sa dobre?” zamrmlal Namjoon.

„Tebe sa povie pokoj keď- ” chcel som niečo povedať ale prerušilo ma v tom cvaknutie dverí.
„No veď už je tu tak sa s ním môžeš porozprávať.” zamrmlal Namjoon potichu.

Namjoon pov.

Jimin chcel očividne prejsť potichu hore, ale to sa mu samozrejme nepodarilo. No neviem, či mu to, že neprišiel domov opitý nejak pomohlo. Od Jina dostal pár fajných rán vareškou a zdrbanie od nás oboch.

Jimin pov.

„P-prepáč mi to. ” zamrmlal som Jinovi do ramena.
„Ale už to nerob. Radšej prídi domov opitý aj keď by si nemal.” pohladil ma po chrbte.
„M-mhm” prikývol som.

Práve som sedel s Jinom na posteli. Namjoon už šiel domov, ale ešte predtým ma nezabudol ani on zdrbať. Ale chápem ich. Urobil som hroznú vec. Teda ono by to nebolo až také zlé, keby im len nenapíšem niečo čo sa ani nedalo prečítať, a potom zmiznem len tak..

Obaja boli vytočený, ale asi sa aj báli. Nom.. od Jina som dostal a Namjoon.. to samozrejme vykecá rodičom a ja ho chápem... Nemal by som piť a to tu nejde len o vek, ale je v tom viac vecí.

No ale poviem vám úprimne- radšej sa neopijem lebo potom to má následky bolesť hlavy a keď je pri mne Jin v tom prípade to má následky aj bolesť zadku.

Heh-

BTS oneshoty Where stories live. Discover now