10.Namgi

90 3 7
                                    

Yoongi pov.

„Ale no taaaak. Prečo zas futbal.” zamrmlali sme všetci chalani.
„Lebo idem podľa plánov tak sa rozdeľte a nefrflite.” povedal učiteľ a ja som nad tým pretočil očami.

„Veď ale takto máme akurát tak veľké hovno z tej telesnej keď nás neučíte ani teóriu, ani správne hranie. Je to akurát tak na pi-u.” zamrmlal som.

„Min ja už mám vašich vulgárnych výstupov na každej hodine dosť. Do riaditeľne choďte.” povedal učiteľ naštvane.
„Nah- všetko lepšie ako byť tu.” zamrmlal som.

Vyšiel som z telocvične a o chvíľu som bol pri riaditeľni. Zaklopal som a čakal som kým sa otvoria dvere.

„Ach Yoongi čo vy tu?” povzdychol si riaditeľ.
„Pán Jun ma asi neznesie na hodine.” zamrmlal som.
„Čo sa stalo tentokrát?” pozrel sa na mňa.
„Vyjadril som si názor. Ale veď som nič také nepovedal aby ma vyhodil z hodiny a poslal sem. Ale veď ja nie som jediný kto s ním má problém, kvôli hodinám. Ale ostatní mlčia stále. Ale tak on je na vine problémom čo sa dejú na jeho hodinách.” povedal som a riaditeľ si ma prezrel.

„Choďte.. Dám vám teraz upratovať triedu, a potom budete normálne na hodinách.” povedal.
„Tak dovidenia.” zamrmlal som a vyšiel som z riaditeľne.

Šiel som ku schodom a následne som pomaly prešiel aj ku mne do triedy. Teda prešiel by som ak by som do niekoho nenarazil. Ja som skončil na zemi a ten dotyčný mi pomohol na nohy.

„Krpec dávaj si pozor kam ideš.” povedal a ja som skoro umrel na mieste.

To je- Namjoon- Kim Namjoon z druhého ročníka- a práve som doňho vrazil- do môjho crusha- teda- ehm- nič ste nevideli ani nepočuli.

„To ty by si si mal dávať pozor. A nemal by si byť na hodine?” zamrmlal som.
„To isté by som sa mohol opýtať aj ja pán problémový, ale vlastne neproblémový Min Yoongi.” uchechtol sa a oprel ma o stenu.
„Mám ísť do triedy a pusti ma.” pretočil som očami.

„Na starších by si nemal byť drzý drobec. A navyše. Vaša trieda je čistá takže tam nemáš čo upratovať.” zašepkal mi do ucha.
„To je jedno a pusti ma-” zamrmlal som drzo.
„Po vyučovaní čakaj tu.” zavrčal a odišiel.

No amen tma so mnou asi...

BTS oneshoty Where stories live. Discover now