Namjoon pov.
„Zlezieš a ja ti garantujem, že ťa zrežem tak, že si nesadneš.” zavrčal mi Jin do ucha, keď ma posadil na linku.
„Nič nerobím dnes.” pretočil som očami, čím som si vyslúžil ranu po stehne.
„Pretáčaš očami, si drzý, nepočúvaš, doťahuješ sa a mám pokračovať?” zavrčal.„Ani jedno z toho nerobím.” zamrmlal som drzo.
„Baby boy. Neser.” zavrčal mi do ucha.
„Neserem.” chcel som zijsť z linky.
„Tak a dosť. Čo som povedal o tej linke pred chvíľou?” posadil ma späť a rukami sa zaprel vedľa mojich stehien.„Že z nej nemám zliesť?” zamrmlal som.
„Správne. A prečo?” zamračil sa.
„Uh.... Neviem.” pretočil som očami.
„Že ťa zrežem tak, že si nesadneš.” zavrčal.
„Nah-” pretočil som očami.
„Koledoval si si.” prehodil si ma cez plece.Začal som sa hmýriť. Silno mi capol po zadku.
„Začo?” fňukol som.
„Nehmýr sa lebo dostaneš viac.” zamrmlal.Položil ma na posteľ.
„Opováž sa vstať.” povedal a šiel ku skrini.
„Takže.” otočil sa na mňa s opaskom v ruke.
„Keďže dnes veľmi hneváš, dostaneš desať cez boxerky a desať na holý.” povedal.Chcel som sa postaviť, ale akonáhle si toho všimol, otočil ma na brucho a ruky mi pripútal o posteľ.
„Keď to nepôjde po dobrom, tak to pôjde po zlom.” povedal a šľahol mi prvýkrát.
„A počítaj.” povedal naštvane.
„Jedna.” zamrmlal som. Dal mi silnejšiu.
„Dva.”-
„D-dad-dy u-už n-ni p-pros-sím... U-už b-bud-dem d-dob-brý.” zamumlal som po pätnástich ranách.
„Vážne?” pohladil ma po zadku.
„V-vážne... P-prosím” zamumlal som a prekusol som si peru.Jin si sadol na moje nohy a začal mi natierať zadok.
„Nabudúce ma nehnevaj takto, lebo dostaneš poriadny trest. Rozumieš?” dal mi pusu na zadok.
„R-rozumiem...” zamumlal som.Hiii
Po dlhšom čase..
Ňom ten koniec- ale tak- sú 4 hodiny ráno tak sa nejdem čudovať-
Aj keď tenkoniec by som napisala asi tak isto aj keby bol deň-Exo_Forever_Love skodia mi tvoje postavy asi :') a btw spokojná? ^^
my_jhope_vitamin aj ty si spokojná? ^^
LUV U ALL💜
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS oneshoty
Fiksi PenggemarOneshoty s rôznymi shipmi- Idk čo viac dodať- Užite si čítanie( ͡° ͜ʖ ͡°) Btw. Berte to ako malý špeciál za 1,03k reads u Yoonmin 22.1.2023 : 🥇babyboy