„Fakt by si si mohol zamykať dvere braček.” povedal priopito Namjoon.
„Nepotreboval som ťa počuť.” trochu sa uškrnul.
„Pri čom?” spýtal sa už opitý Jimin.
„Pri tom ako sa robil nad Jinom isto.” povedal Namjoon a kopol do seba panák vodky.„Náhodou ja by som ho rád počul ” uškrnul sa Jin.
Jin bol jediný kto nepil. Pretože každého viezol domov. No a ešte Yoongi bol v rámci možností triezvy.
„Pfff to není pravda. Veď spolu nechodíme.” zamrmlal som dosť opito.
„No určite ti to veríme, že to nie je pravda. A ty už nepi.” vzal mi Taehyung panáka.
„Hej to je moje!” zamrmlal som.No musím uznať, že ja som bol najviac opitý. Jimin bol opitý síce tiež, ale bol v lepšom stave ako ja. Jediné čo robil bolo, že sa liepal po Yoongim.
„Ja si myslím, že by sme sa mali zbierať pomaly, lebo to tu nedopadne dobre.” zahlásil Hoseok a štikol.
Po chvíli sme sa všetci vypratali z baru. Nasadli sme do auta všetci. Hoseok hneď zaspal. Trochu som sa nad ním uchechtol a sadol som si dopredu vedľa Jina. Yoongi sa snažil dať pás Jiminovi, no ten stále protestoval.
„No veď ty počkaj ráno.” zavrčal potichu Yoongi.
„A načo Daddy?” zahlásil opito Jimin.Yoongi sa len nadýchol a dal mu konečne pás. Vyrazili sme, a boli sme postupne zaviesť chalanov. Škoda, že ste nemohli vidieť Taeho výraz keď sa snažil nesmiať na Jiminovi. Boli sme zaniesť Hoseoka a Jimin sa znovu liepal po Yoongim.
„Prisahám, že ak tvojho podareného bračeka neuškrtíš ty, tak to urobím ja.” zamrmlal Yoongi smerom k Taehyungovi.
„Kľudne môžeš. Ale hlavne ho neohni hneď ráno.” uchechtol sa Tae.Na Yoongim bolo vidieť, že má už veľké nervy z Jimina a ešte aj Taehyung pridával. Yoongi sa napriahol a strelil Taemu tak silný pohlavok, že až Tae fňukol.
-
Keď sme konečne dorazili domov aj my, snažil som sa nejak dotrepať k sebe do izby. No ale to sa mi nejak nepodarilo, keďže mi ostalo zle a hodil som tyčku.
„Ja to decko uškrtím.” zamrmlal Namjoon, ktorý už asi stihol aj vytriezvieť.
„Odnes ho do postele a ja to umyjem.” povedal Namjoon a Jin ma odniesol do postele.Mal som opito zavreté oči a zrazu som iba zaregistroval ostré svetlo z otvorenia dverí.
„Opláchni ho s tou handrou trochu a ulož ho prosím ťa.” počul som Namjoona.
Zrazu som cítil ako mi niekto vyzliekol tričko a nohavice. Cítil som ako mi začal niekto začal prechádzať niečím mokrým po tele.
„Daddy.” zavrnel som opito, keď som zistil, že tam je so mnou Jin.
„Ach ty keď ráno zistíš, že čo si ty hovoril aj v aute.” započul som mierne uchechtnutie.Viem, že ešte niečo rozprával, ale ja som zrazu zaspal.
Ale radšej sa už asi neopijem-
YOU ARE READING
BTS oneshoty
FanfictionOneshoty s rôznymi shipmi- Idk čo viac dodať- Užite si čítanie( ͡° ͜ʖ ͡°) Btw. Berte to ako malý špeciál za 1,03k reads u Yoonmin 22.1.2023 : 🥇babyboy