18. Taegi

71 4 24
                                    

„Milý Yoongles rád by som ťa chcel presvedčiť o opaku.” pretočil som očami.
„Máš smolu.” šľahol mi pohlavok a sledoval cestu.
„Ale veď toto nie je fér.” zamrmlal som.

„Ale je a mlč lebo ťa ešte vytasam skôr ako tam prídeme.” zamrlal.
„Ale veď- nah- prečo? Veď nemáš dôvod.” pretočil som očami.

Yoongi zastavil na kraji cesty a podal mi akúsi taštičku.

„Na zadné choď a daj si to. ” zamračil sa.
„A-ale-.” zamumlal som.
„ povedal som.” zamračil sa a ja som prešiel dozadu na sedadlá.

Yoongi znovu vyštartoval.

„A-ale toto nemôžeš.” fňukol som keď som videl obsah tej tašky.
„Ale môžem. A pekne krásne si to dáš sám. Máš čas. Ešte máme tri hodiny pred sebou.” povedal a sledoval cestu.

„A-ale G-Gi-” zamumlal som.
„Žiadne Gi, baby boy. Nemal si ma hnevať. A buď to urobíš ty alebo ja, ale nepraj si ma keď prídem dozadu.” pozrel sa na mňa očkom cez zrkadlo a ďalej sledoval cestu.

Stiahol som si nohavice pod zadok a vybral som gel z tej tašky. Cítil som ako sa mi do líc nahrnula červeň. Dal som si trochu gélu na prsty.

„Dva baby boy.” uškrnul sa.

Fňukol som potichu a vsunul som do seba dva prsty. Skusol som si trochu peru. Pohol som nimi. Bolo mi trápne. Akože samozrejme, že už som s Gim mal čo to za sebou, ale takto to holo trápne. Pohol som nimi a unikol mi tichý vzdych.

„Chcem ťa počuť~” ozval sa Yoongi.

Pomaly som začal prirážať prstami. Vzdychol som potichu. Musím uznať že to nebolo ani najpohodlnejšie. Pomaly som pridal aj tretí prst.

Toto nie je fér. Veď to bolí viac ako od Giho. Fňukol som potichu. Po chvíli som prsty vytiahol a z tašky som vybral vibrátor. On sa fakt nasral asi. Veď ma to roztrha.

„Mal si počúvať. Keby si nehneval, mohol si byť bez toho.” uškrnul sa.

Potichu som zamrmlal nadávku.

„Dobre. Takže to budeš mať aj celú návštevu.” zamračil sa.
„A-ale-” zamumlal som.
„Nie.” sledoval cestu.

Opatrne som to do seba vtlačil. Fňukol som. Vrátil som si veci.

„Ovládač baby boy~” uškrnul sa a ja som mu podal ovládač.

Toto bude ešte sranda..

„Myslím, že si tú ešte trojhodinovú cestu užiješ baby boy~” uškrnul sa a zapol mi to na menšie vibrácie.
„T-to n-neni f-fér.” vykoktal som zo seba.
„Ale je. Buď rád, že som ťa tu neprehol.” povedal.

Ja som sa pomrvil na sedačke lebo som nevedel ako sa dať. Unikol mi tichý vzdych, keď tomu Gi zvýšil rýchlosť.

„A žiadne dotýkanie sa~” uškrnul sa.

Myslel som, že ma asi klepne. Veď toto je utrpenie. Po asi pol hodine som to nevydržal a keď sa Gi nepozeral, vošiel som si rukou pod nohavice. Dúfam, že si to nevšimne.

„No veď ty počkaj domov.” započul som ako potichu zavrčal a zvýšil vibrácie.

Asi hups.. toto nedopadne dobre..

-

A ako som si myslel tak aj bolo. Nesedel som dva dni.

Hmm písať kapitolu okolo pol piatej ráno nie je dobrý nápad 💀

BTS oneshoty Onde histórias criam vida. Descubra agora