7

3.8K 192 50
                                    

Aylar geçmişti, onunla sohbeti her ne kadar azaltmaya çalışsam da yakamı bırakmıyordu. Gerek tatlı dili ile beni tavlıyor, gerek vahşi hareketleri ile beni ürkütüyordu. Her ne kadar soğuk yapsam da ister istemez ona kapıldığımın farkındaydım. O bir ateşti ama boyutunu kestiremiyordum ;ve ben bile bile belki bir kıvılcıma belki de bir yangına yürüyordum.

Projeyi sunma günü geldi çattı. Üstümdeki Antik Yunan kıyafetlerini incelerken kapı çaldı ve cevap beklemeden Logan girdi içeri. Ona dönünce boydan boya beni süzdü ve beni utandırmak için takındığı sırıtışı ile tam dibimde bitti. "Güzelliğe bak" dalgınlığım ile kolumu kaptırınca beni kendine çekti ve belime sardı kolunu, yakaladığı kolumu ise boynuna dolamıştı.
"Ne var Logan!"
Utandığımı belli etmemek için gözlerimi kaçırdım fakat kızaran yanaklarım beni ele verdi.
"Çok tatlısın lan" çenemi ısırması ile kasığına tekme atmaya yeltendim ama beklemediğim bir hızla bacağımı tutup beni geriye doğru devirdi.

Sırtım makyaj masası ile buluşunca bazı eşyalar yeri boylamış bazıları ise sırtıma batmıştı. Aynaya çarpan kafam onun beni çekip bacaklarımı omzuna alması ile masaya çarptı. Üzerime eğildiği zaman chiton* sıyrılmış, baksırım kasıklarına temas etmişti.

"Siyah baksır" dedi sinir bozucu bir sesle, bu halim onu oldukça eğlendiriyordu.
"L-Logan" sesimin titremesine engel olamazken vücudum amansızca titriyordu. 'ağlama' diye geçirdim içimden 'daha da rezil olma'

Yüzüme eğilip burnunu burnuma dayadı "ne kadar güzel olduğunu görebilsen keşke" dudaklarını dudaklarımın kenarına bastırdı. Kafamı çevirmeye çalışsam da çenemi sıkıca kavrayıp hareket kabiliyetimi iyice kısıtlamıştı. Dudakları boynumda gezerken sayısız defa ıslak rüyalarıma giren bu an kusma istediği dışında bir his uyandırmıyordu.

"Logan... bırak beni" çenemi öpüp üstümdeki ağırlığını çekince derin derin nefes aldım "Abartma Javed" vücudum titremeye devam ederken ona baktım "10 dakikaya hazır ol, geç kalma sakın" bir anda sert tavrına geri dönmüştü fakat alıştığım için şaşırmamıştım. Odadan çıkar çıkmaz kendime gelmek için su içtim. Bu kadarı da fazlaydı.

Chiton: antik yunan da giyilen kıyafete denir

Seri Katil/ bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin