Logan ile karşı karşıya gelince olduğum yere çakıldım. Tam tekrar umutlanmaya başladığım zaman, ölüm fermanımın verilmesi hayatın tatsız cilvesi olsa gerekti. Gözlerimi sıkıca kapattım fakat korkum o kadar fazlaydı ki kendimi kusmaktan alıkoyamadım.
Daha kusmam bitmemişken, Logan uzun saçlarımı kavrayıp beni eve doğru sürükledi. Kapıyı ardımızdan kapattıktan sonra bodrumun merdivenlerinden fırlattı. Duvara çarpınca acı ile bağırdım fakat o bunu umursamadan tişörtümden tutup odanın içine fırlattı. Yüzüm yere çarptığında aynı zamanda belime bağladığım zincir vücuduma batmıştı.
Yüzümü yerden kaldırıp kanayan burnumu sildiğimde sırtımda hissettiğim tekme, beni tekrardan duvara savurdu. Acı ile bağırıyordum ama Logan beni umursamıyordu; sinirden kendini kaybetmişti.
"SANA YAPTIĞIM ŞEYLERİN KARŞILIĞI BU MU?!" dedi cinnet geçirirken. "SANA NE KADAR İYİ DAVRANIYORUM VE KARŞILIĞI BU MU?"
"Logan-" karnıma attığı tekme ile nefesim kesildi. "Özür- ÖZÜR DİLERİM" göğsüme de tekme atınca zorlukla öksürdüm ve ağzımdan kan çıktı. Gözlerim kararıyor ve her nefesimde göğsüm acı ile şişiyordu.
"SENİN İÇİN HER ŞEYİ YAPTIM!" nefeslerim tehlikeli şekilde hızlanmış, göğsümde hissettiğim keskin acıdan dolayı gözlerim kararmıştı. "SEVGİMİN KARŞILIĞI BU MU NANKÖR OROSPU ÇOCUĞU!" sinir krizinin eşiğinde olduğu belliydi. Duvarları yumruklayıp bağırıyordu. Öleceğimi iliklerime kadar hissederken kaçmam gerektiğinin farkındaydım fakat kaçamayacak kadar kötü haldeydim.
Eline balyozu aldı ve sinirle üzerime yürüdü. "AŞKIMI HAK ETMİYORSUN! ÖL İBNE ÖL!" Balyoz göğsüme indiğinde acı tüm bedenimi ele geçirdi ve gözlerim karardığında son gördüğüm şey vücuduma tekrardan inen balyoz oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri Katil/ bxb
Teen FictionLiseye giden asosyal bir çocuk olan Javed bir gün okulun popüler çocuğu Logan'a yardım eder. Bu yardım sonucu aralarındaki ilişki büyüyünce Javed bir seri katili kendine takıntılı şekilde aşık ettiğini fark eder Şiddet, kan, olumsuz örnekler içerir