Logan'ın ağzından
Sırtımı binaya yaslamış, yanımda sigara içen uzun boylu adama bakıyordum. Polis sirenleri başımı şişirirken sinirimi dizginlemek oldukça zordu. "Daha ne kadar uzun sürecek bu?" yeşilin en açık tonu gözleri ile bana baktı. "İpucu arıyorlar hala" sabırsızlıkla yerimde kıpırdandım. "Kim bilir ne halde. zavallı çocuk"
"Sevgilin falan mıydı?"
"Nerden çıktı o? Sadece arkadaşım"
"Hiç öyle durmuyor. adı neydi? Jackson? Jason?"
"Javed, dayı. Adı Javed"
" Her neyse" sigarasını duvara söndürdü. "Bakalım durumlar neymiş" o gece parti yaptığımız evde ipucu arıyorlardı. Öldürdüğüm çocuğun kanı banyodaydı fakat benim varlığıma dair her kanıtı yok etmiştim. "Seri katilin işi büyük ihtimalle" dedim. "Öldüreceği kişileri önce kaçırıyor sonra cesetleri ormana atıyor" dayım bana baktı. "Bu işe baya ilgilisin bakıyorum"
"Nasıl iyi katil olunur onu öğreniyorum"
"Öğrenmeye pek ihtiyacın yok gibi" gözlerini kanlı banyodan ayırıp bana bakınca içim ürperdi fakat belli etmedim. 13 yıldır emniyet müdürlüğü yapan bu adamdan kaçmak çok zor olacaktı. Yeğeni bile olsa acımayacağına emindim. "Sen espri yapar mıydın?"
"Demek ki yapıyormuşum" yanıma ilerleyip önümde durdu. "Şimdi ki planın ne?"
"Gece seri katil için ormanda nöbet tutacağız. İşe yarar mı bilmem ama ses getireceği kesin." İnce dudakları gururla kıvrıldı "Aferin Logan. Ailenin gururusun"
"Ablam kadar değil ama değil mi?"
"Yöntemleri farklı belki ama ailemizin adını başarılı bir şekilde duyuruyor" Asla yeterince iyi olamazdım zaten. "Seri katil işi ne olacak"
"Elbet yakalarız. Geri zekalının teki olduğuna eminim" Bu yüzden mi çoktan 33 kişiyi öldürdüm?
"Haklısın dayı. Eninde sonunda bulursun ibneyi"
"Yeterince göz boyadık. Bir şey olursa haber veririm sen insanları topla ormana git."
"Tamamdır" aşağı inip etrafta olan tek tük insanla konuşup bir çoğu liseli olmak üzere yüz küsur insanı toplamış, insanların seri katilin dolaştığını düşündüğü ormana gitmiştik. Ormanı yakıp yıkan insanları izliyordum sadece. Ne kadar da salaklardı. Bu konuda en son şüphelenecekleri insandım bu saatten sonra. Oysa bilmiyorlardı ki tüm eyaleti geberteceğimi. Herkes duyacaktı adımı, beni geri plana atmanın, bir çöp gibi davranmanın intikamını alacaktım. Ailemde en çok adı duyulan kişi ablam değil ben olacaktım. Tek ihtiyacım olan seri katil olarak yakalatacağım bir kurbandı. O da şuan evimde televizyon izliyordu.
Bir bxb hikaye daha yayınladım ilginizi çekerse baksın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri Katil/ bxb
Teen FictionLiseye giden asosyal bir çocuk olan Javed bir gün okulun popüler çocuğu Logan'a yardım eder. Bu yardım sonucu aralarındaki ilişki büyüyünce Javed bir seri katili kendine takıntılı şekilde aşık ettiğini fark eder Şiddet, kan, olumsuz örnekler içerir