10

3.5K 172 24
                                    

Ellerimi dizlerime dayayıp midemde ne varsa kustum. Kafam az çok yerine gelmeye başlamıştı ama hala başım dönüyordu. Ağzımı sildikten sonra üzerimdeki bakışlara çevirdim başımı. Logan elinde bıçakla bana bakıyordu ve üstü başı kan içindeydi. Kaçmam gerekiyordu, bas bas bağırıp herkesi buraya toplamam gerekiyordu fakat yapamadım. Vücudum her korktuğumda yaptığı gibi olduğu yere mıhlanmış halde duruyordu. Kulaklarım çınlıyor, başım dönüyor, midem bulanıyor ve soğuk terler döküyordum.

Ben bir şey yapamadan Logan üstüme atlayıp beni içeri çekti. Ne çığlık atabildim ne de karşı koyabildim sadece beni odanın içine sürüklemesine izin verdim. Sırtım yerle buluştuğunda yumduğum gözlerimi açtım fakat tam yanıma inen bıçak ile çığlık attım, çığlığımı kesen ise ağzıma kapanan kanlı el olmuştu.

"Eğer bağırırsan seni gebertirim" Ne yeşil-mavi gözlerinin parlaklığı, ne sesinin tonu, ne de yüz ifadesi aynıydı. Sanki yabancı birine bakıyor gibiydim fakat içten içe bir yanım şaşırmamıştı. İçindeki karanlık yönü hissetmiştim fakat şuan korkudan hiç bir şey düşünemeyecek haldeydim. Benden tepki alamayınca yavaşça ağzımı açtı, fakat ben sesimi çıkarmadan titreyerek ağlıyordum.

Yandaki cesetle ilgilenirken gözlerimi yumdum. Sakin olmalı, kendime gelmeli ve kaçmalıydım fakat bu çok zordu. Çoktan gözlerim kararmaya başlamıştı '1000, 981, 962, 943' kafamı yavaş yavaş toplarken titremem azalmıştı. Kafamı çevirip Logan'a bakınca bana bakan bir kelle ile tekrardan kustum.

Ağzımı silince saç diplerimde hissettiğim acı ile çığlık atacaktım ki çığlığım tekrardan kanlı bir el tarafından kesildi. "Bir daha kusarsan mideni sökerim" gözyaşları tekrar gözlerime dolarken elini ağzımdan çekti fakat bu seferde bir kumaş parçası ile ağzım bağlanmıştı. "Bakalım bir daha yapabiliyor musun" Saçlarımdan tutup beni sürükledi ve tuvaletin yanına fırlattı. Kafamın tuvalete girmesi son hatırladığım şey olmuştu.

Bölüm kısa oldu fakat her şey bir dahaki bölümde başlıyor.

Seri Katil/ bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin