Gözlerimi açtığımda yine aynı boş bodrumdaydım fakat bu sefer kılımı kıpırdatacak halim yoktu. Gözlerimi yalım yamalak açtığımda sadece karanlık vardı.
"Öldüm mü?" dedim kendi kendime.
"Hayır" dedi karanlıktan bir ses. Tepki veremeyecek kadar yorgundum, olanları bile merak edemiyordum. Zaten merak etmeme gerek kalmadan ışık açılmıştı. Logan karşımda durmuş bana bakıyordu.
"Sana bir sürprizim var" dedi ve köşede bir şeyi işaret etti. Zorlukla oraya bakınca bu kadar da olmaz demiştim içimden. Çünkü bodrumun köşesinde bir kadın cesedi vardı. Midem bulandı fakat kusamayacak kadar halsizdim.
"Bu ne?" dedim zorlukla
"Neye benziyor? Bekle senin için yakına getireyim"
"Hayır, lütfen-" cesedin saçlarından kavrayıp üstüme fırlatınca vücudum altında ezildi. Kusma isteği boğazıma kadar ulaşınca istemsiz öğürdüm fakat halim yoktu. "Bak" dedi Logan tehditkâr bir sesle. "Sonun böyle olsun ister misin? CEVAP VER!"
"Hayır" dedim ağlamaklı bir sesle. Gözlerim dolmuştu tekrardan, zaten bu kadar dayanmam bile büyük bir ilerlemeydi.
"O zaman ne yapacaksın?"
"Sözünden çıkmayacağım" Dudaklarının keyifle kıvrıldığına emindim.
"Aferin" dedi tatmin olmuş bir sesle. Cesedin saçlarını kavradı ve yüzümle aynı hizaya getirdi. "Şimdi öp" itiraz etme şansım yoktu ama bunu yapacak kadar da cesur değildim. Uzun süre benden tepki alamayınca göğsümdeki yarayı sertçe tekmeledi. Acı ile çığlık atınca şansımı daha fazla zorlamamak için cesedin dudağını öptüm. Midem anında şahlanırken cesedin yüzüne doğru kustum. Kendi üstümde batarken gördüğüm kusmuk ile yeniden kustum.
"Yine mi?" dedi sinirle ve cesedi biraz uzağıma koydu. "Doğrul!" hareket etmeyi denedim fakat fazla yaralıydım. Bunu anlamış olacak ki koltuk altlarımdan tutup beni doğrulttu ve elime bıçak verdi. "Derisini yüz"
Titremeye başladım fakat başka şansım yoktu. Elime tutuşturduğu bıçağı cesedin koluna dayadım ve küçük bir çizik attım. "Vajinasını da çiz"
"Yapamam-"
"JAVED!"
Dudaklarımdan bir hıçkırık kaçınca deli gibi titreyen ellerimle vajinasına dayadım bıçağı ve yavaşça içine ittim. Gelen kanla ağlamaya başladım, gözlerim karamaya başlamıştı bile.
"Yeterli" sesini duyunca bıçağı fırlatıp cenin pozisyonuna geçtim, ardından manyak gibi ağlamaya başladım. Beni bodrumda ceset ile bırakınca sayamadığım kadar uzun süre ağladım. En sonunda uyuya kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri Katil/ bxb
Teen FictionLiseye giden asosyal bir çocuk olan Javed bir gün okulun popüler çocuğu Logan'a yardım eder. Bu yardım sonucu aralarındaki ilişki büyüyünce Javed bir seri katili kendine takıntılı şekilde aşık ettiğini fark eder Şiddet, kan, olumsuz örnekler içerir