Hyunjin kadına bakmaya devam ediyordu ama harekete geçecek gücü yoktu. Bir şeyler engel oluyordu ona.
"Hadi aşkım seni bekliyorum."
Kadının ince sesini duyduğunda Hyunjin elini sutyen kopçasına attı. O an beyninde şimşekler çaktı.
Felix üzerindeki sabahlığı atarak Hyunjin'e baktı ve çapkın bir gülüş bıraktı. Hyunjin bu küçük yaramazın oyun oynamak istediğini anlamıştı.
"Buraya gel Hwang Lee Felix."
"Gel ve yakala yakışıklı." Felix göz kırptı ve kaçmaya başladı.
Felix'i yakalamak Hyunjin için büyük bir zevkti.
Eğlenceli bir kovalamacanın ardından Hyunjin Felix'i kollarına hapsetti. Felix kıkır kıkır gülüyordu.
Hyunjin elektrik çarpmış gibi elini geri çekti ve afalladı. Kadın ise bu hareketine sinirlendi.
"Ne oldu?"
"Ben... Gitmem lazım."
"Sakın bana evli ve pişman olduğunu söyleme!"
Az önce aklına gelen Felix şimdi tekrar gitti. Hyunjin'in hatırlayabildiği tek şey o anıydı.
"Hadi Hyunjin." Kadın sabırsızdı.
Hayır Hyunjin bunu yapmamalıydı.
Felix Jeongin ile oyun oynuyordu. Jeongin pıtı pıtı yürürken Felix ile kovalamaca oynuyordu.
"Jeongin kaçma gel buraya! Eğer yakalarsam ham ham diye yiyeceğim seni!"
Amcasının sesini duyan Jeongin kıkır kıkır gülüyordu. Felix yakalayıp kucağına aldığında ise kahkahalar attı. Felix Jeongin'e öpücükler verirken Jisung ve Minho onlara bakıyordu.
"Mükemmel bir ebeveyn olacak."
Jisung'un sesini duyan Minho ona baktı.
"O herif kardeşimi üzmekten vazgeçerse belki."
"Minho yapma. Korkunç bir kaza geçirdi ve hafızasını kaybetti. Bu ne Felix'in ne de Hyunjin'in suçu."
"Peki ya evi terk etmesi? Felix yardımcı olmaya çalıştıkça kardeşime bok gibi davranması ne demek oluyor Jisung? Bir derdi var biliyorum ama Hyunjin bunu çözmek için hiç uğraşmıyor! Burada zarar gören tek taraf Felix."
İkisi de Felix'e baktı. Felix Jeongin'i kendi çocuğu gibi seviyordu ve Jeongin Felix'in kollarında huzurla gülümserken babalarına bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
365 | hyunlix
Fanfiction"Seni istiyorum, 7/24, 365 gün, her zaman." "Üzgünüm ama seni tanımıyorum." Angst değildir. Tamamlandı. 21.03.22 - 01.07.22