değmez miydi sevgimiz

2.4K 327 123
                                    

Bir gece ansızın Hyunjin yeniden eve geldi. Sarhoş değildi ama kafası güzeldi yine de. En azından kendini tamamen kaybetmemişti.

Felix oturma odasındaki tekli koltuğa oturmuş kitabını okuyordu. Parmağındaki alyansı çıkarmıştı. Diretmenin anlamı yoktu çünkü Hyunjin için bir yabancıdan farksızdı.

Kapının açıldığını duyunca dikkati dağıldı ve içeri giren Hyunjin ile heyecanlandı. Aslında umurunda olmaması gerekiyordu ama Felix aşıktı.

Kendisine iğrenç davranan bu herife deli gibi aşıktı.

Hyunjin bir şey söylemedi ve ceketini çıkarıp koltuğa attı. Sonra da banyoya yürüdü. Yine Felix'i görmezden gelmişti.

Felix gözyaşları içinde Hyunjin'in ceketine baktı ve ceketi eline aldı. Hyunjin'in mükemmel kokusunun yanısıra sinmiş kadın parfümü kokusuyla gözlerini sıktı. Ceketin cebindeki kumaş parçası dikkatini çekti.

Felix kumaş parçasını eline aldığında onun siyah bir tanga olduğunu görünce midesi ağzına geldi.

Hyunjin evliliklerini gözden çıkarmıştı.

Banyodan gelen su sesiyle hıçkırdı. O kadının kollarından çıkıp gelmişti.

Su sesi kesildi ve Hyunjin beline sardığı ve omzuna attığı havluyla banyodan çıktı. Felix'in ağlayarak yatak odasında oturduğunu gördü. Felix Hyunjin'i gördüğünde iğrenerek baktı ona.

"Kalan tüm eşyalarını topla ve defol git. Bir daha bu eve gelmeni istemiyorum."

"Ne?"

"Ne, ne? Duymadın mı? O kadını sikip sikip buraya gelmeni istemiyorum Hyunjin!"

"Ne diyorsun sen ya?"

Hyunjin salağa yatmayı tercih etmişti ve Felix bunu daha fazla kaldıramayacaktı. Siyah tangayı Hyunjin'in suratına fırlatırken iğrenen bakışlarını da esirgememişti.

"Al! Git ve sevgiline geri ver bunu. Hatta sen giydir. Çıkarması kadar giydirmesi de zevkli olur eminim."

"Nereden çıktı bu?"

Felix gözlerini devirdi. Hyunjin gerçekten salağa yatıyordu.

"Ceketinin cebinden! Artık nerede düzüştüyseniz cebine atıvermişsin! Siktir git Hyunjin gözükme gözüme bir daha. Sadece senin için kahrolduğum, uğraştığım ve kendimi yıprattığım zamanlara üzülüyorum. Meğer hiçbirine değmezmişsin! Hiçbirini hak etmiyormuşsun! Adi herif."

Felix son sözünü de söyleyip odadan çıktığında Hyunjin pişmanlıkla yanıp tutuşurken Felix'i hatırlamaya başlıyordu biraz daha.

Bu kadar sık yb atmam iyi bir şey mi yoksa kötü bir şey mi bilmiyorum.
Umarım bu gidişattan dolayı okumayı bırakmazsınız.

365 | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin