olmadı işte

2.2K 271 74
                                    

O geceden sonra boşanma fikri Felix'e daha mantıklı gelmeye başladı. Kazadan sonra çok yıpranmıştı. Hyunjin'in kendisini hatırlaması için ne gerekiyorsa yapmıştı ama hiçbiri işe yaramadı.

Hyunjin kendine başka bir yol çizmeyi tercih etmişti.

Felix çok düşünüyordu bazen. Eğer Hyunjin o kazayı hiç geçirmemiş olsaydı hayatları nasıl olurdu? Yine de Hyunjin bırakıp gider miydi?

Derin bir nefes aldı. Üzerini giyindikten sonra evden çıktı. Chan'a boşanacaklarını söylemeye gidiyordu. Bu kararı hoş karşılamayacaktı ama Felix Hyunjin ile daha fazla evli kalamazdı. Hele o son geceki davranışından sonra iyice tiksindi Hyunjin'den.

Minho zaten boşanmalarını destekliyordu o yüzden onların cephesinde rahattı.

Arabayı park ettikten sonra karşıya geçti. Şık evin kapısının ziline bastığında bir süre bekledi ama açan olmadı. Evde yoklardı belki de, hayal kırıklığı ile dudağını büktü. Vazgeçmek üzereyken kapı yavaşça açıldı.

"Oh merhaba Seungmin."

"Merhaba." Küçük çocuk utangaçça konuştu.

"İçeri girebilir miyim? Babanlar evde mi?"

Seungmin başını salladı ve Felix ile ikisi içeri girdiler. Felix koltuklardan birine oturduğunda Seungmin'e döndü.

"Yanıma gelsene."

Seungmin Felix'in yanına oturduğunda Felix gülümseyerek baktı çocuğa.

"Nasılsın Seungmin?"

"İyiyim." Seungmin de gülümsedi.

"Babanlar nerede?"

"Atölyedeler. Çağırayım mı?"

"Birazdan çağırırsın. Seninle sohbet edelim biraz ister misin?"

Seungmin başını salladı.

"Amcam geldi."

"Ne zaman?"

"Geçen akşam geldi. Çok ağladı ben boşanmak istemiyorum diye bağırdı. Boşanmak ne demek?"

Felix ne diyeceğini bilemedi. Demek ki tartıştıkları gece Hyunjin soluğu burada almıştı.

"Bazen evli insanlar anlaşamıyor ve boşanmaya karar veriyorlar. Yani ayrılıyorlar işte."

"Benim babalarım boşanır mı peki?" Seungmin korkmuştu.

"Elbette hayır. Senin babaların birbirini çok seviyor Seungmin. Emin ol boşanmazlar." Felix Seungmin'in yanaklarını sevdi.

"Jeongin'in babaları boşanır mı?"

"Hayır onlar da boşanmazlar çünkü onlar da birbirlerini çok seviyorlar."

"Siz neden boşanıyorsunuz? Sevmiyor musunuz birbirinizi?" Seungmin bir şeyleri anlamaya çalışıyordu.

Felix başını eğdi ve elleriyle oynadı. Ne diyebilirdi ki?

"Sanırım öyle." Mırıldandı.

"Ama amcam boşanmak istemiyorum dedi. O zaman seni seviyor. Sen mi sevmiyorsun amcamı?" Bu defa kaşlarını çattı.

"Seungmin açıklayamayacağım şeyler var. Büyüdüğünde anlayacaksın emin ol."

Seungmin cevap vermedi. Chan da gelmişti zaten.

"Felix? Ne zaman geldin? Niye haber vermedin?"

"Geleli çok olmadı zaten hyung. Biraz Seungmin ile sohbet ettik." Çocuğun saçlarını okşadı.

365 | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin