bitti mi hikayemiz?

2.5K 327 140
                                    

Felix gururunu boş vermişti ve dizlerinin üzerine çökerek Hyunjin'e yalvarmaya başladı. Çok acınası halde olduğunun farkındaydı ama Hyunjin şimdi giderse bir daha geri gelmeyecekti.

"Hayır!"

"Felix."

"Hayır Hyunjin hayır! Hayır! Hayır!"

Felix yere kapandı ve ağlamaya devam etti. Hyunjin kapının açıldığını duydu ve başını kaldırdı. Tanımadığı bir adam öfkeyle kendisine doğru geliyordu.

"Felix kalk ayağa!" Minho sertti.

Felix Hyunjin'in bacaklarına sarıldı.

"Gitme ne olursun!"

Hyunjin ne yapacağını bilmiyordu. Felix her zamanki Felix değildi. Minho ise Felix'in bu acizliğine inanamıyordu. Neden kendisine bok gibi davranan bu herifin ayaklarına kapanıyordu?

"Felix ayağa kalk dedim! Şu herifin karşısında kendini daha fazla küçük düşürdüğüne inanamıyorum!"

Hyunjin öfkeli adama bakarken misafir odasından tanımadığı biri daha çıktı. Kucağında küçük çocuk vardı ve bu çocuk Felix'in fotoğraf attığı çocuktu.

"Seni benden daha mı fazla seviyor?" Felix'in güçsüz sesi duyulduğunda Jisung ve Minho ona baktılar.

Hyunjin hâlâ cevap verecek cesarete sahip değildi.

"Ne demek bu?" Minho şimdi sakindi ama birazdan lavlarını püskürtecek bir volkan gibiydi.

Felix ağlamaya devam ediyor Hyunjin ise kurtulmak istiyordu.

"Ne demek bu?! Cevap versenize!" Minho lavlarını püskürtmeye başlamıştı bile.

"Biz boşanmaya karar verdik." Hyunjin en sonunda ruhsuzca konuştu.

"Ne?"

"Ben değil sen karar verdim Hyunjin." Felix burnunu çekti.

Felix küçük bir çocuk gibiydi. Kızarmış gözleri ve çektiği burnuyla küçücüktü. Hyunjin'i bırakmış ve köşeye büzülmüştü. Ne hissetmesi gerektiğini hiç bilmiyordu.

"Ulan ben senin!.."

Minho daha fazla kendini tutamadı ve Hyunjin'e saldırdı. Jisung Jeongin'i bırakıp hemen kocasının yanına koşturdu.

"Minho bırak! Minho kendine gel! Minho!"

"Asıl sen bırak Jisung! Bu herif derdinin ne olduğunu bile söylemeden siktir olup gidiyor ve Felix'in ne halde olduğunu umursamadan günler sonra geri dönüp boşanmak istediğini söylüyor! Felix'i hak etmiyorsun lan! Hak etmiyorsun!"

Hyunjin ise aptal aptal sırıtmaya başlamıştı. Dayak yemek hoşuna gidiyordu galiba.

"Hyung bırak. Bırak nereye istiyorsa gitsin. Beni gözünde çoktan bitirmiş artık. Onu zorla tutmaktansa yokluğuna alışmam daha kolay olur."

Felix bu olanlara hâlâ inanamazken konuştu.

Galiba hikayenin sonuna geliyorlardı.

365 | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin