Bu fic birden nasıl patladı ya? Telegram gruplarına falan mı atıldı ne oldu asakhshh Nazar değmesin okunma ve oy sayıları muhteşem gidiyor. Yorum yapılmıyor ama olsun en azından oy veriliyor. Diğer ficlerime de bakarsanız çoook mutlu olurum <3
Jeongin babalarıyla akşam yemeğini yerken Jisung'un midesi bulanmaya başladı. Masanın ortasına kusmamak için kendisini zor tuttu. Minho ise yemeğini bıçağı ile kesmeyi bilemeyen oğluna yardım ediyordu.
Jisung daha fazla dayanamadı ve kalkıp banyoya koşturdu. Minho şaşkınlıkla baktı. Jeongin ise meyve suyu bardağına uzanıyordu. Jisung'un kustuğunu duyan Minho kalktı.
"Jeongin yemeğini yemeye devam et tatlım. Ben geri geleceğim."
Jeongin başını salladı ve Minho hemen banyoya gitti. Jisung'un yüzü bembeyazdı.
"Hayatım ne oldu birden bire?"
"Bilmiyorum." Mırıldandı.
"Gel yüzünü yıkayalım sonra da uzan olur mu?"
"Jeongin'e ödevinde yardımcı olmam gerekiyor."
"Ben yardım ederim. Sen dinlen iyi görünmüyorsun."
Jisung başını sallarken aniden eğildi ve yine kusmaya başladı. Minho endişeyle bakıyordu.
"Hastaneye gidiyoruz."
"Saçmalama Minho sırf kustum diye hastaneye mi gidilir? Ya yemek dokundu ya da midemi üşüttüm. Yatarsam geçer."
Minho'nun içi rahat değildi.
"İyiyim ben, bakma öyle." Yorgunca gülümsedi ve Minho'nun yanağını okşadı.
"Bir şey olursa hemen gideceğiz tamam mı?" Jisung'un yanağını tutan elini yakaladı ve bir öpücük kondurdu.
Jisung başını salladı. Yatak odasına döndüğünde yorganı açtı ve yatağa girdi. Minho da Jeongin'in yanına geri döndü.
"Babam nereye gitti?"
"Biraz dinlenmesi gerekiyor."
"Neden?"
"Kendisini iyi hissetmiyor çünkü."
"Ödevime yardım etmeyecek mi?" Jeongin dudağını büktü.
"Ben yardım edeceğim bebek ekmek merak etme." Gülümsedi ve Jeongin'in çenesini tuttu.
Jeongin başını salladı. Yemeklerini bitirdikten sonra Minho sofrayı toplarken Jeongin ödevlerini yapmaya başladı. Minho işi bittiğinde Jeongin'in yanına gitti ve oğlunun yaptıklarını kontrol etti.
Jeongin yapamadıklarını babasıyla birlikte yaptı. Bir süre sonra Minho Jisung'u kontrol etmeye karar verdi.
"Hadi bakalım biraz mola verelim. Sen biraz oyun oyna ben de babana bakayım tamam mı canım?"
Jeongin başını salladı. Minho oğlunu öptükten sonra eşinin yanına gitti. Jisung uyanıktı ama yatakta yatıyordu öylece.
"Bebeğim nasıl oldun?"
"Başım dönüyor ve çok fazla tuvalete gittim. Hayır çok fazla bir şey de içmedim neden böyle oluyor ki?"
"Bir tanem büyük ihtimalle üşüttün."
"Sanırım. Midem hâlâ bulanıyor."
"Bir şey istiyor musun?"
Jisung'un midesi bulansa da canı fena hâlde çilek çekmişti.
"Çilek istiyorum."
Minho şaşkınlıkla baktı.
"Hayatım ocak ayındayız. Bu mevsimde nereden bulabilirim çileği? Başka bir şey alsam?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
365 | hyunlix
Fanfiction"Seni istiyorum, 7/24, 365 gün, her zaman." "Üzgünüm ama seni tanımıyorum." Angst değildir. Tamamlandı. 21.03.22 - 01.07.22