Felix uykusunda sızlanırken hızla sağa sola dönüyordu. Hyunjin kendisini başka biriyle aldatıyordu Felix'i tanımıyordu.
"Hayır..."
Felix hıçkırdı.
"Hyunjin gitme lütfen hayır." Sesi çok cılız çıkıyordu.
İnleyerek ağlarken birden uyanıverdi. Karanlık odada tek başınaydı ve yatağın diğer tarafı boştu. Hyunjin boşanmak istediğini söyledikten sonra birkaç eşyasını daha toplamış ve gitmişti.
Felix neden bu hâle geldiklerini düşündü. İşlerin neden bu hâle geldiğini bir türlü çözemiyordu. Felix Hyunjin'in üzerine titredikçe Hyunjin kendisinden kaçıyordu.
Sabaha kadar uyumadı bir daha. Ne zaman gözlerini kapatsa Hyunjin'i görüyordu ve Felix bununla daha fazla baş edemiyordu.
Öte yandan Hyunjin o kadından sıkılmıştı. Devamlı onunla yaşamak istemiyordu çünkü Hyunjin mutlu değildi. Birlikte yaşadıkları evden ayrıldı ve Hyunjin bir otele yerleşti. İçip içip sızmaktan başka bir şey yapmamaya başlamıştı.
Bir gece yine içkisini yudumlarken telefonu çaldı. Chan adında biri arıyordu.
"Alo? Kimsiniz?"
"Bu kadar rol yeter Hwang Hyunjin."
"Ne diyorsun ya?" Kelimeler ağzında dönmüyordu.
"Felix'e iğrenç davrandığını biliyorum. Boşanmak istemek de neyin nesi oluyor?"
"Sen kimsin ve ben sana neden açıklama yapıp bir de hesap vermek zorundayım?" Hyunjin esnedi.
"Senin hyungunum gerizekalı."
"Yani?"
Chan sinirle yumdu gözlerini.
"Yanisi şu, Felix ile konuştum ve onu terk etmişsin. Kendine çeki düzen vermenin zamanı geldi Hyunjin. Artık toparlanman gerekiyor bu iş böyle gitmez."
"Neden yalnızca beni rahat bırakıp kendi işinize bakmıyorsunuz? Beni rahat bırakın artık. Hepinizden sıkıldım! Felix ayrı darlıyor sen ayrı darlıyorsun ve bir de geçen gece tanımadığım bir herif bana yumruk attı."
"Kimdi o?"
"Minho diye biri."
"Felix'in abisi, az bile yapmış. Ben olsam burnunu kırardım."
Hyunjin güldü.
"Teşekkür mü etmeliyim?"
"Hafızanı kaybettikten sonra bir hayli yüzsüzleşmişsin Hyunjin."
"Beni rahat bırak."
"Hayır Hyunjin rahat bırakmayacağım. Felix'i hatırlayıp bu boşanma saçmalığına son verene kadar seni rahat bırakmayacağım."
Bu Hyunjin nasıl hatırlayacak Felix'i çok merak ediyorum. Chan da hyunlix shipper bu arada.
Fic ilerlemiyor bu arada onun da farkındayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
365 | hyunlix
Fanfiction"Seni istiyorum, 7/24, 365 gün, her zaman." "Üzgünüm ama seni tanımıyorum." Angst değildir. Tamamlandı. 21.03.22 - 01.07.22