Bölüm ismi: Paramparça Hissetmek
Gözlerim, neredeyse yarım saattir konuşup gülüşen Alex ve Mia'ya dönerken, göz devirmemek için kendimi zor tutuyordum.
Alex kesinlikle Mia'ya bir şey yapmış olmalıydı. Mia'nın kendisine zeki bir kadın olmadığını söylememe rağmen sinirlenmemesi, Alex'i reddedememesi gibi şeylerin başka açıklaması olamazdı.
Mia zeki biriydi, ne olur ne olmaz diye aynı odada kalmamızı bile isteyen kişi o iken bana verdiği sözü tutmamak gibi bir şeyi yapmazdı. Alex'i ne pahasına olursa olsun reddederdi.
Şu an, karşımda Alex ile gülüşen ve ona gözleri parlayarak bakan kişi tanıdığım Mia'dan fazlasıyla uzaktı.
Bu kesinlikle Alex'in suratını dağıtmak istememe sebep oluyordu.
Yapabilirsin... hiç çekinmene gerek yok.
Düşündüğüm sırada benimle konuşup düşüncelerimi bölme.
Aptal mısın Felix? İçinde yaşıyorum, senin düşüncelerinin hepsini duyuyorum. Ayrıca başka türlü nasıl seninle iletişime geçeceğim ben?
İletişime geçme benimle.
Ölümcül acı testini yapmam için beni zorluyorsun. Seni zamanından önce test etmek istemiyorum
Ne zamanı?
Ne kadar güçlü olduğuna karar verip ona göre harekete geçeceğim. Hazırlıksız yakalarsam seni öldürebilme imkanım daha fazla olur diye düşünüyorum.
Çok açık sözlüsün
Sen de aptalsın.
Derin bir iç çekerken, gözlerimi tekrardan Alex'e çevirdim. Şimdi Mia'ya fazla yakın duruyordu.
"Burada olmanın beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezsin."
Mia gülümserken, Alex konuşmaya devam etti. Eli, Mia'nın belindeydi.
"Çok güzel görünüyorsun Mia. Gerçekten çok güzelsin..."
Mia Alex'in elini tutarken, sakin kalmaya çalışıyordum. Şu an ne yapmam gerekiyordu? Lanet konusunda yanılıyor muydum?
Bu arada Mia cidden güzel bir kadın.
Gücün sesi, göz devirmeme sebep olurken. Yalan olduğu oldukça belli olan bir öksürükle ikisinin de bana doğru dönmesini sağladım.
Alex sakin bir ifadeyle bana bakarken, mırıldandım.
"Hava da soğuk gibi... hasta olur insan burada."
Alex derin bir iç çekerken, tekrardan Mia'ya döndü. Aralarındaki büyülü ortamı bozduğum için bana kızmış olmalıydı.
"Mia, üşümüş olmalısın... üzerindekini de kenara koymuşsun. Al şunu üzerine."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game Over¹ 《 Lee Felix 》
Fanfiction*Tamamlandı.* Lee Felix sevdiği kadın için bir oyun yaratır. *Olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar, kan ve şiddet bulunur. Lütfen etkilenmeyecekseniz kitabı okuyun.* Lee Felix fanfic B×G