Bölüm ismi: Sarılmak
Sabah kalktığımda, Mia'nın yanımda olmadığını fark ettim. Gözlerim tavana dönerken, kendi kendime gülümsedim fakat bu pek uzun sürmedi. Gülümsediğimi fark ettiğim an yataktan kalkarak etrafı inceledim.
Nereye gitmişti sabah sabah bu kız? Yemeğe gitse haber verirdi...
Hızlı bir duştan sonra üzerimi giyinip aşağıya indiğimde, Adela ve Alexander'ın masada beklediğini fark ettim.
"Mia nerede?"
"Uyanmışsın, günaydın. Sabah Alex geldi. Mia ile birlikte çevreyi dolaşmaya çıktılar. Biz de seni bekliyorduk."
"Kahvaltı etmeyeceğim ben. Nerede onlar?"
"Dışarıda buraya gelirken gördüğünüz bir bahçe var ya, oralarda dolaşıyorlardır muhtemelen."
"Teşekkürler."
Evden çıkarken, sinirlendiğimi hissettim.
Biz sırf bir şey olursa haberdar olalım diye aynı odada kalıyoruz, Mia sabah sabah yeni tanıdığı biriyle gezmeye gidiyor. Mükemmel.
Sessizce yürürken, bahçeyi inceledim. Ne kadar güzel ve bakımlıydı burası...
Aniden Mia'nın sesini duyduğumda, onlara görünmeden, sessizce çiçekler ve çalıların arkasından onları izledim. Mia'yı ilk defa bu kadar fazla gülerken görüyordum. Şu zamana kadar ilk defa bu kadar mutlu görünüyordu.
"İşte şimdi gercekten bir prensese benziyorsun."
Alex elindeki kendi yaptığı çicekli tacı Mia'nın kafasına zarifçe takarken, Mia gülümsedi.
"Teşekkür ederim."
"Baloda dans edeceğimiz gerçeği heyecanlanmama sebep oluyor."
"Söz verdiğime bakma. Dans etmeyi pek bilmiyorum. Yani ayağına basmam oldukça muhtemel."
"Öğretebilirim o zaman."
Alex Mia'ya yaklaşırken, yine o etkileyici gülümsemesini sundu. Yavaşça Mia'nin belini kavradı ve diğer eliyle Mia'nın elini tuttu.
Teker teker dans hareketlerini gösterirken, ikisi de her hatada gülüyorlardı.
Onları izlerken, işe yaramaz hissettim. Alex birini nasıl bu kadar gülümsetebileceğini bilebilirken, benim tek yaptığım onun dertlerime çare bulmasını beklemekti.
Benim yanımda kesinlikle bu kadar mutlu değildi. Sanki Alex bende olmayan bir özelliğe sahipmiş gibi...
"Yeni öğrenen birine göre çok iyisin."
Mia'nın bu iltifat karşısında çekingen davrandığını fark ettim.
Mia? Çekingen davranıyordu? Aşık olmamıştı değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game Over¹ 《 Lee Felix 》
Fiksi Penggemar*Tamamlandı.* Lee Felix sevdiği kadın için bir oyun yaratır. *Olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar, kan ve şiddet bulunur. Lütfen etkilenmeyecekseniz kitabı okuyun.* Lee Felix fanfic B×G