Helloooo beni seven sevdiklerim! Bu bölüm, kitabın içinde muhtemelen fark etmediğiniz ipuçlarından oluşan bir bölüm olacak.
-
1. Oyunculardan sadece Felix'in dileğinin kabul olmasının sebebi oyunun kodlarının onun bilgisayarından girilmesi sebebiyledir. Bu durumda oyun onu ana karakter kabul ederek onun dileği üzerine hareket eder.
2. Çoğu zaman Mia'nın başının belaya girmesi, Mia'nın Felix'i kurtarması gibi durumlar aslında "Ana karakterler ölmez." klişesine dayalıdır. Mia oyun tarafından sadece Felix'in dileğini gerçekleştirmesi yolunda ona yardım edecek yardımcı karakter olarak görülür.
3. Oyuncular oyuna girdiklerinde ya da oyundan çıktıklarında oyuna giriş kodlarını hatırlamazlar.
4.Oyun aslında bir ceza modudur. Felix'in eklediği şeylerin ( Kendi kıyafetleri, sorularla açılan kapı vs. ) var olmaya devam etmesinin sebebi kendi oyununun içinde ceza modunu oynamasıdır.
5. Eğer Adela düşerek ölmeseydi Balo günü Alex onu da öpmeye çalışacak ve lanetleyerek öldürecekti. Alexander'ın Mia ile Adela'yı sürekli benzetmesi, Felix'e kendisinden daha güçlü olduğuna dair şeyler söylemesi bunun içindi.
6. "Childhood" adlı bölümde, Mia ve Felix'in çocukluk anılarının olduğu sahnelerden birinde, Mia'nın Felix'in elini tutarak onu oyun oynamaya götürdüğü bir sahne var. Felix, o sahnede Mia'nın ikisi çocukken sürekli bunu yaptığından bahsediyor. Bazı bölümleri okurken, bir yere koşmaları gerektiğinde Mia'nın tıpkı çocukluklarında olduğu gibi Felix'in elini tutarak koştuğunu görebilirsiniz. Bu ikisinin çocukluklarına tatlı bir göndermeydi.
7. Ayrıca yine "Childhood" bölümünde, Felix ve Mia çocukken birbirlerine veda edecekleri sırada, Felix'in Mia'ya "Daha fazla ağlama." dediği bir bölüm var. Felix'in bunu Liar bölümünde Mia ağladığında da söylediğini görebilirsiniz. Bu da çocukluklarına tatlı bir gönderme olarak yazdığım bir şeydi.
8. Mia'nın Felix'e, seni kendime yakın biri olarak görene kadar kendimden bahsetmeyeceğim tarzında şeyler söyledikten sonra, "Love" bölümünde Young Soo'dan bahsetmesinin sebebi, "Murder" bölümünde ettikleri kavgada çok ağır şeyler söylediğini ve Felix'i üzdüğünü düşünmesiydi.
9. Mia başlarda Felix'i umursamıyormuş ya da ondan nefret ediyormuş gibi görünse de aslında umursuyordu. Yol ayrımı olduğunda silahı Felix'e vermesi, Felix'e kendisine bir şey olursa canını tehlikeye atarak onu aramak yerine devam etmesini söylemesi, ilk bölümlerde Felix'e canavar saldırdığında, silah ile canavarı vurduktan sonra her şeyi anahtar için yapmış gibi davranmadan önce Felix'in yanına gidip nasıl olduğunu sorması gibi şeyler bunu açıkça belli ediyordu.
10. Mia Felix'ten hoşlanmamasına rağmen onu utandıracak şeyler söylemeyi seviyordu. Sebebi ise Felix'in utandığı zaman fazlasıyla şirin göründüğünü düşünmesiydi.
11. Mia'nın "Discuss" bölümünde hastayken Felix ile kavga ettikten sonra koltukta yatmasının sebebi kavgadan dolayı sinirli olması değildi. Felix'in kendisi ile uyumaktan rahatsızlık duyduğunu düşündüğü ve bunun yüzünden Felix'ten çekindiği için koltukta yatmıştı.
12. Felix, zihni çok dolu olduğu zaman -özellikle de yorgun ise- mırıldanır. Mia bu yüzden, ilk kez Felix'in elini tutup mırıldanmasına engel olduğu günden beri Felix'in elini tutarak ya da sarılarak uyur.
13. Son oyunun olduğu bölüme gelmeden oyunculara ayrı mekanlarda gösterilen hayatlarının izlettirildiği sahneler, oyuncular arasında gerginlik ve tereddüt oluşması içindir. Son oyuna gelindiğinde, oyuncular birbirlerine güvenemezlerse, ölümü göze alarak saldırmaktan da vazgeçeceklerdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game Over¹ 《 Lee Felix 》
Fanfic*Tamamlandı.* Lee Felix sevdiği kadın için bir oyun yaratır. *Olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar, kan ve şiddet bulunur. Lütfen etkilenmeyecekseniz kitabı okuyun.* Lee Felix fanfic B×G