10 - Power

425 45 42
                                    

Bölüm ismi: Güç

Uzun bir süre boyunca uyumaya çalıştım fakat gözüme uyku girmiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun bir süre boyunca uyumaya çalıştım fakat gözüme uyku girmiyordu.

Dönüp Mia'ya baktığımda ise, çoktan uyuduğunu gördüm. O kadar tartışmadan sonra nasıl bu kadar rahat uyuyabildiğini anlayamıyordum.

Cidden... Mia'nın anormal bir insan olduğuna dair kesin düşünceler edinmeye başlamıştım.

Gerçi vicdan azabı çekmesi gereken kişi bendim. Pek bir suçu yoktu tartışmada...

Ayrıca bir insan nasıl ateşi varken bu kadar normal davranabilirdi? Ateşten yanıyordu resmen.

Ateşi düşmüş müdür? Hava çok soğuk. Tekrar hasta olursa? Bir gün daha burada beklemek istemiyorum...

Acaba ateş düşürücü ilaç var mıydı? Keşke ona baksaydım. Zamanında asla aklıma gelmez zaten...

Rahatsızca kıpırdanarak ayağa kalktım ve sessizce Mia'nın yanına giderek yere eğildim. Yüzüne gelen saçlarını kulağının arkasına doğru götürdüm.

Elimi alnına koyarken, hala ateşinin olduğunu gördüm. Yine de birkaç saat öncesine kıyasla daha az ateşi vardı. İlaçların olduğu dolabı karıştırırken, ateş düşürücü bulmaya çalışıyordum.

Birkaç dakikanın sonunda bulduğum ateş düşürücü ile zafer kazanmış gibi gülümserken, bir bardak su alıp Mia'nın yanına döndüm.

"Mia... kalk hadi."

Mia yerinde kıpırdanırken, mırıldandı.

"Yine ne istiyorsun benden?"

Söylediklerine göz devirirken, konuştum.

"İlaç getirdim. Ateşinin düşmesine yardımcı olur. Şunu içip öyle yat."

"Boşver. Sabaha ateşim falan kalmaz. Aşırı yorgun hissediyorum."

"Neredeyse tüm gün uyudun zaten hadi iç şunu öyle uyu."

Oflayarak kalkarken, yavaşça onu tutup doğrulması için yardım ettim.

Elimden ilacı ve suyu alıp içerken, gözlerini yavaşça kırpıştırarak bana baktı.

"Şimdi uyuyabilir miyim?"

"Ateşin düştüğü zaman üşürsün. Gelip yatakta uyu."

"Koltuk daha rahat"

Söylediği şeye gülerken, konuştum.

"Saçma sapan konuşma. Hadi Mia"

"Felix, istemiyorum."

"Sen benimle uyumak mı istemiyorsun? Tamam, geç yat yatakta ben koltukta uyurum."

"Sen? Hayatın boyunca en fazla 3-4 defa koltukta yatmışsındır. Alışığım ben."

Haklıydı. Yine de bunu tartışmayacaktım.

Game Over¹ 《 Lee Felix 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin