28 - Lovesong

273 36 32
                                    

Bölüm İsmi: Love Song -Bu bir şarkı ismi olduğundan çevirmedim. Şarkının The Cure ve Adele olmak üzere iki farklı versiyonu var. Ben bölüm için  Adele versiyonunu kullanmayı tercih ettim-

 Ben bölüm için  Adele versiyonunu kullanmayı tercih ettim-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birkaç saat önce

Felix'ten

Yolda sessizce yürürken, bir taraftan da etrafı inceliyordum. Olası bir saldırıya hazırlıklı olmam gerekiyordu. 

Felix, Alex'in öldüğü günden beri seninle doğru düzgün konuşmadık.

Doğru. O kadar çok şey gelişti ki birden, hala orada yaşanan her şey rüya gibi geliyor.

Açıkçası beni şaşırttın Felix. Yani ben senin içinde yaşıyorum, ne kadar egoist olduğunu biliyorum ve bu kişiliğini ön plana alman mükemmeldi. Seçimimle gurur duymamı sağladığın için sana daha iyi olacağını söylemekten çekinmedim. Yine de sen ısrarla o anları unutmaya çabalıyorsun.

Kaşlarım çatılırken, gücün ne demek istediğini anlamaya çalışıyordum.

O an, Alex hakkında fazlasıyla kötü şeyler düşündüğün için korktuğunu biliyorum Felix. Düşüncelerin sana hiç bu kadar yabancı gelmemişti. Ama kabul etmen gerekiyor. Sen içten içe egoist birisin. Örneğin Mia, gücünün yan etkisi onu olduğundan daha sinirli ve acımasız yapıyor. Yani Mia aniden bambaşka biri olmuyor. Ama sen, normalde utangaç, neşeli biri gibi görünüyorsun. İnsanlar sana baktığında, egoist bir gücün olduğunu düşünmüyorlar. Yan etki, seni bambaşka, kendini beğenmiş biri yapıyor. Daha önce Alexander da söyledi. Gizli arzuların, yan etkinin şekillenmesine sebep oluyor. Mesela Mia'nın ne kadar etkileyici olduğunu düşündüğün zamanlar, bunları düşünmek istemesen de engel olamıyordun. Bu, Mia'dan hoşlandığın içindi. Ama sen, o zamanlar bunu inkar etmeyi seçtin.

Bunların hepsini şimdi söyleyerek neyi amaçlıyorsun?

Sana söyledim. Seni ya da Alexander'ı seçtiğimde sizi tanımıyordum, sadece hislerinizi, düşüncelerinizi gördüm fakat bunların hangilerini gerçekten uygulamaya döktüğünüzü bilemezdim. İkiniz de içten içe egoist olan kişilerdiniz. Ancak senin aksine Alexander, asla bu yanını keşfetmeye başvurmadı bile. Çünkü bu durumdan korktu. Yan etkilerin altındayken olduğu kişiden korktu ve bunu unutmayı seçti. Ben de onu terk ettim. Ama senin buna cesaretin var Felix. O günü hatırla, Alex kesinlikle güçlü biriydi ama günün sonunda onu öldüren kişi sen oldun. Bunu, utangaç biri olduğun zamanlarda yapabilir miydin? Kendine gerçekten güvenmeseydin, onu öldürmek istemen, egoist kişiliğini ortaya çıkarmasaydı, bunu başarabilir miydin? 

Yürümeyi keserken, bir süre öylece durup düşündüm. Güç haklıydı. O gün, Alex hakkında bu kadar şiddetli düşüncelere sahip olmasam bunu başaramayabilirdim. Ya da Mia'yı hiç öpmeseydim, işler daha zor bir halde olurdu. Bunların hepsini düşündüğümde, o anlarda sergilediğim davranışların, normalde olduğundan daha farklı olduğunu söyleyebilirdim. Başkalarını düşünmekten çok, kendimi düşündüğüm zamanlardı hepsi.

Game Over¹ 《 Lee Felix 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin