17- Overconfidence

382 36 94
                                    

Bölüm ismi: Fazla özgüven

Sabah, yanımda bir kıpırdanma sebebiyle uyandığımda, gözlerimi kırpıştırarak bir süre neler olduğunu sorguladım. Gözlerim, hala bana sarılarak uyuyan Mia'ya döndüğünde gülümsedim. Şu sıralar onu fazlaca izliyor ve her izlediğimde gülümsüyordum. Bu kesinlikle olumlu bir şey değildi.

Mia yavaşça gözlerini açarken, bir süre bulunduğu durumu sorgularcasına duraksadı. Ben ise onu izlemeye devam ediyordum.

Yakından bakıldığında, oldukça güzel ve uzun kirpiklere sahip olduğunu görebiliyordum. Aslında, gerçekten çok zarif ve sakin bir kadın gibi görünüyordu. Tabii kişiliği için aynı şeyi söyleyemezdim.

Mia bana bakarken, donuk bir surat ifadesiyle durdu. Yavaşça geri çekildiğinde, kendimi garip hissettim. Kollarım boşlukta kalmıştı.

"Günaydın."

"Sana da."

Kısa cevabıyla, ikimiz de tekrardan sessiz kaldık. Mia yorgunlukla saçlarını geriye doğru atarken, derin bir iç çekti. İkimiz de gerçekten yaşanan tüm bu olaylardan dolayı fazlasıyla gerilmiştik.

"Daha iyi misin?"

Konuşmamla birlikte, Mia sessizce mırıldandı.

"Bilmiyorum."

Derin bir iç çekerek yastığı dik bir şekilde koyarken, onun yaptığı gibi yatakta doğruldum. İkimiz yan yana oturuyorduk.

"Sana tüm bu yaşananlar kolay diyemem, canavarlar korkunç değildir de diyemem. Sana bu oyun meselesi hakkında iyimser yaklaşmaya çalışmak da saçma olur. Sadece, tek olduğunu düşünme olur mu? Kesinlikle kabul edebilirim ki, oyunu idare edebilme kısmında benden daha iyisin. Yine de bunun yüzünden, tek başına savaşıyormuş gibi hissetme. Biz bir takımız ve sana söz veriyorum, bu oyundan birlikte çıkacağız."

Mia gözlerimin içine bakarken, bir süre sessiz kaldı. Sonrasında ise gülümsedi.

"Vay be, bu kadar ciddi biri olabildiğini bilmiyordum."

Gülmeye başlamasıyla, sinir bozukluğuyla konuştum.

"Sana yardımcı olmaya çalışıyorum ve sen dalga geçiyorsun. Cidden kötü birisin."

"Olayları dramatikleştiriyorsun."

Mia gülümsemeye devam ederken, sessizce gülümsedim.

"Teşekkürler Felix."

Mia mırıldanırken kahvaltıya inmek için kalktığında, aynı şekilde kalkıp kıyafetlerimi aldım.

Üzerimizi değiştirdikten sonra 15 dakika içerisinde aşağıya indiğimizde, Alexander konuştu.

"Günaydın ve dünden daha mutlu görünüyorsunuz. Buna sevindim."

İkimiz de gülümseyerek kahvaltıya oturduğumuzda Adela konuştu.

Game Over¹ 《 Lee Felix 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin