13 - Royal

400 40 82
                                    

Bölüm ismi: Krallık

Bölüm ismi: Krallık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah

Uyandığımda, Mia'nın çoktan kalkıp yemek yapmaya başladığını fark ettim. Yatağı topladıktan sonra onun yanına geldiğimde, konuştum.

"Günaydın."

"Sana da"

"Bugün yola çıkıyor muyuz?"

"Yemek yedikten sonra evet. Umarım bu ormanda geçirdiğimiz son gün olur. Diğer etaba geçmek istiyorum."

"Ben de... burası fazla ürkütücü geliyor."

İkimiz tabaklarımızı alıp karşılıklı sandalyelere oturduğumuzda, Mia konuştu.

"Saçlarımı keseceğim. Sence güzel durur mu? Gülünç durmak istemiyorum."

Kaşlarımı çatarak dirseklerine kadar gelen saçlarına baktım.

"Neden?"

"Saçlarımı topluyorum ve canavarlarla savaşırken saçlarım çözülüyor. Gözümün önüne geliyorlar ve dikkatim dağılıyor. Ben de kesmeye karar verdim."

"Ne kadar keseceksin?"

"Omuzlarıma kadar."

"Böyle de güzel saçların."

Gülümseyerek bana bakarken konuştu.

"O zaman görevi bitirdiğimiz gibi keseceğim saçlarımı."

"Ne dersem tersini mi yapıyorsun yani?"

"Böyle de güzel demedin mi? Kısa da güzel olabilir ama bu da güzel dediğini sanmıştım."

Kafa karışıklığıyla ona bakarken konuştum.

"Ne yaparsan yap. Senin saçların."

"Çok yardımcı oldun teşekkürler."

"Sevindim."

Bana yapmacık bir gülümsemeyle bakarken, ciddi bir tavır takınarak yemek tabağını mutfağa götürdü.

Kılıcı sırtına alırken, silahı ise eline aldı.

"Silahı ne olur ne olmaz yanımıza alalım. Mermi bulursak güzel olur. Bir de bize çanta lazım... şey gibi, hani şu oyunlarda var ya bir şey diyorlar..."

"Envanter mi?"

"Evet işte ondan."

Umursamazca konuşurken, şaşkınca ona baktım.

"Cidden... oyun oynamayı sevmiyor musun?"

"Bilmem. Hiç oturup bu konu hakkında düşünmedim. Oynasam oynarım birkaç saat ama 2-3 ay oynamasam aklıma gelmez. Sen?"

"Ben çok fazla video oyunu oynarım. Hatta oyunlarda viral olan dansları bile ezbere bilirim. Günümün en az 1-2 saati mutlaka oyun oynamakla geçiyor."

Game Over¹ 《 Lee Felix 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin