1 - The Loser

1K 63 30
                                    

Selam, Kitaba başlangıç yapmadan önce söylemek istediğim bir şey var.

⚠️ Kitapta olsumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar, ölüm, kan ve şiddet bulunur. Rahatsız olacaksanız lütfen kitabı okumayın. ⚠️

Uyarıyı da yaptığıma göre bölüme geçebiliriz.

İyi okumalarr 🎮

Bölüm ismi: Kaybeden

Elimi bilgisayarımdan çekmemle birlikte derin bir nefes alırken, karşımdaki büyük ekrana baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimi bilgisayarımdan çekmemle birlikte derin bir nefes alırken, karşımdaki büyük ekrana baktım.

"24 saat uykusuz kalmaya değdi..."

Kendi kendime mırıldanırken, kaçıncı olduğunu sayamadığım kahveden bir bardak daha almak için mutfağa ilerledim. Bir elimle boynumu tutarken, suratımı buruşturdum. Sanırım boynum tutulmuştu.

Neyse, en azından oyun işi gayet güzel işlemeye devam ediyordu.

Ağrımaya başlayan başım sebebiyle alnımı ovuştururken, son kez bilgisayarda gözlerimi gezdirdim.

Telefonumun çalmasıyla arayan kişiye baktım. Hyunjin arıyordu. Birazdan aramızda geçecek olan konuşmayı tahmin edebiliyordum.

"Ne oldu?"

Yorgun çıkan sesimle konuştuğumda, Hyunjin'in endişeli sesi kulaklarımı doldurdu.

"Felix, yine 3 gündür evden çıkmıyorsun. Sesin de iyi gelmiyor... gelmemizi ister misin?"

Cevap vermeden gözlerimi dağılmış eve çevirirken, konuştum.

"İyiyim ben, merak etmenize gerek yok."

"Tamam o zaman... seni almaya geliyoruz, hazırlan ve kapıya çık."

Yorgunlukla oflarken, görmeyeceğini bilmeme rağmen ağlamaklı bir yüz ifadesi takındım.

"Hyunjin, bitirmem gereken bir oyun var biliyorsun. Bu kadar işin arasında nasıl geleyim?"

"Hala o oyun ile uğraştığını söyleme Felix, yeter artık."

"Benim için önemli olduğunu biliyorsun."

"Sen de bizim için önemlisin. Daha fazla uzatmadan hazırlan ve dışarı çık. Tek kelime istemiyoruz."

"Tamam Hyunjin..."

Gözlerimi devirerek telefonu kapattım ve kahve bardağımı mutfağa bırakırken, aklıma gelen bir anı ile duraksadım.

"Meşhur brownie tarifini paylaştığına inanamıyorum!"

"Sen istiyorsan neden olmasın?"

"Seni seviyorum..."

"Ben de seni seviyorum..."

Mutfakta birkaç dakika gözlerimi gezdirdim. Aklıma gelen anılar her seferinde gözlerimin dolmasına sebep oluyordu. Mutfaktan gözlerimi çekerek Odama gittim ve üzerimi değiştirdim.

10-15 dakikanın ardından Hyunjin'in mesaj atmasıyla aşağıya indim. Tüm arkadaşlarım arabaya binmiş, beni bekliyorlardı.

Arabanın kapısını açıp yanlarına oturduğumda, Bang chan'ın sesini duydum.

"Zayıflamışsın... hamburger yemeye gidiyoruz."

Herkes sevinçle Bang chan'ı onaylarken, sessizce kafa salladım.

"Hala o oyun ile uğraştığına inanamıyorum Felix."

Lee know'un sesiyle kafamı yavaşça ona çevirdim ve yorgunca konuştum.

"Neredeyse bitmek üzere zaten."

"Onu hala seviyorsun..."

Seungmin konuşurken, cevap vermedim.

Zaten cevap açıkça belliydi.

"Bu seni kaybeden yapar, hata senin değildi. Kaybeden kişi o fakat üzülmüyor bile. Sence onun için değer mi her şey?"

Bu soruların hepsinin cevabını zaten biliyordum, biliyorlardı.

Fakat söyleyemiyordum işte. Kelimelere dökmek daha da acıtıyordu canımı.

Onu sevmek kaybetmekse eğer,

Ben bir kaybedendim.

İsteseydi canımı bile ona verirdim.

Eğer bu her şey demekse eğer,

Evet, o benim için her şeye değerdi. Bu dünya üzerindeki her şeye...

"Bak, sevmek hata demiyoruz sana. Sadece biri için kendini yıpratma bu kadar. Bizi de üzüyorsun... kendine zarar vermeyi bırak."

Jeongin'in üzgün sesini duyduğumda, içimde bir yerlerde bir parçanın koptuğunu hissettim.

Onlara da zarar veriyordum, üzülüyorlardı.

Elimden hiçbir şey gelmiyordu. Mutlu olmak şu durumda imkansız gibi geliyordu.

Ona bu kadar alışmışken, onsuzluk beni boşluktaymış gibi hissettiriyordu.

Bir boşlukta gibi hissediyordum. Tutunduğum, hayatımı adadığım, güvendiğim yer kaybolmuştu ve ben yavaşça aşağıya düşüyordum.

Severken kaybetmek denen duygu, tam anlamıyla buydu.

Hellooooo beni seven sevdiklerim! Yeni bir kitap ile karşınızdayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hellooooo beni seven sevdiklerim! Yeni bir kitap ile karşınızdayım.

Öncelikle ilk bölümü nasıl buldunuz bakalım?

Şimdi bazı yerler karmaşık gelmiş olabilir. Birkaç bölüm sonra olay örgüsüne hakim bir şekilde ilerleyeceğiz.

Tahmin varsa alabilirim???

Sizleri seviyorumm

Bayssss ❤❤❤

Game Over¹ 《 Lee Felix 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin