Bölüm ismi: Neden beni aramadın?
"Neden... beni hiç aramadın?"
Mia gözlerime bakarken, konuştum.
"Aradım. Annenin numarası değişmişti."
"Öyle mi? Oldukça geç kalmışsın. Her gün aramanı bekledim. Yıllarca... Benim için gerçekten çok üzücüydü."
"Biliyorsun. Küçükken böyle bir çocuk değildim. Hiçkimseyi aramazdım Mia. Yerinde kim olursa olsun aramazdım. Ben arkadaşlıklara değer veren biri değildim. Çok seyahat ederdik o zamanlar... Sadece söz verdiğim için aramayı denedim. Seni hayal kırıklığına uğratmamak için. Yine de başarısız olmuşum..."
Hafifçe gülümsediğimde, Mia konuştu.
"Senin olacağını düşünmemiştim. O zamanlar çok soğuk davranan bir çocuktun. Bazen benden hoşlanmadığını düşünürdüm. Hatta önerdiğim oyunlardan çabucak sıkılacaksın ve gideceksin diye aklım çıkardı."
"Ben de tahmin edemezdim. O zamanlar çok neşeli bir çocuktun. Her gün renkli elbiseler giyerdin ve salık saçlarından bir tutamı aynı renk bir tokayla tuttururdun."
Mia gülerken, konuştu.
"Bize geldiğin zamanı hatırlıyor musun? O gün bana neden toka takmadığımı sorduğun zamandan beri özellikle toka takmaya başlamıştım."
"Sessiz bir çocuk olsam da, etrafı gözlemliyordum. Toka takmadığını fark etmem çok uzun sürmedi. Ayrıca hep özenle giyinip gelmen beni şaşırtırdı."
"Elbise giymeyi de severdim. Çok severdim hem de..."
"Biliyorum. Fark etmiştim."
Mia söylediklerime gülerken, derin bir iç çektim.
"Çok değişmişiz."
"Kesinlikle."
İkimiz sessizce birbirimize bakarken, olayların garipliği şaşkınlık içinde kalmama sebep oluyordu.
Eskiden öylesine bir arkadaşım olarak gördüğüm Mia, şimdi aşık olduğum kadındı.
"Çocukken arkadaş olduğum kişiyle sevgili olmak çok garip hissettirdi..."
Söyledikleri gülmeme sebep olurken, konuştum.
"Evcilik oynadığımız günü hatırlıyor musun?"
"Evet. Sana düzgün babalık yapamadığın için kızmıştım."
"Ben de senin yerine işe gitmiştim..."
İkimiz de kahkaha atmaya başlamıştık.
"Yemek yapmayı öğrenmişsin..."
"Hala bebek bezi değiştirmeyi bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game Over¹ 《 Lee Felix 》
Fanfic*Tamamlandı.* Lee Felix sevdiği kadın için bir oyun yaratır. *Olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar, kan ve şiddet bulunur. Lütfen etkilenmeyecekseniz kitabı okuyun.* Lee Felix fanfic B×G