Bölüm ismi: Aşk işkencedir
İkimiz de sessizce ilerliyorduk şimdi. Çıkacak en ufak sese karşı kulak kesilmiş dinliyorduk etrafı.
Aniden önümüze çıkan ev ile kaşlarımı çattım.
"Oyuna neden ev eklediğini sorabilir miyim acaba?"
Mia'nın konuşmasıyla, şaşkınca sorusunu cevapladım.
"Oyuna ev eklemedim..."
İkimiz de şaşkınlıkla önümüzdeki minik eve bakarken, bir kükreme sesi duyulduğunda ikimiz de korkuyla eve koştuk. Kapı açık olduğu için cidden şanslıydık.
Mia kapıyı kapatıp içeriden kilitlerken, ben ise pencereden dışarıya bakıyordum.
"Oyunda canavarlar olduğunu bilmiyordum!"
"Canavar eklemedim ki!"
İkimizde korkuyla evin penceresinden dışarıya bakarken, etrafından salya benzeri şeyler akan yapış yapış bir canavarın önümüzden geçmesiyle Mia midesini tutmaya başlamıştı.
"Tanrım... kusacağım. O neydi öyle?"
"Mia, sanırım daha büyük bir sorunumuz var. Oyuna canavar koymadım, sadece bazı geçmen gereken bulmacalar ve değmemen gereken parkurlar, yenmemesi gereken zehirli otlar falan vardı. Fakat şimdi canavarlar da dahil ve eğer ölürsek..."
"Yeniden başlayamama ihtimalimiz var."
Benim cümlemi tamamlarken, yavaşça gözlerimi ondan çekerek odaya bakmaya devam ettim.
"Umarım bu evlerden daha fazla vardır. Canavarlardan kaçarken yorgun düşmek istemiyorum..."
Onu onaylarken, evi inceledim.
Bir mutfağı ve bir banyosu vardı. Salon ve bir tane yatak bulunuyordu.
"Dışarı çıkmak zorundayız, oyunun zaman ayarları nasıl çalışıyor?"
Bana bakıp soru sorduğunda, cevapladım.
"Aslında... belirli bir zaman ayarlaması yapmamıştım."
"Kahretsin... gercekten daha saati bile bilmiyoruz. Aniden akşam olursa ne yapmayı planlıyorsun?"
"Tüm soruları bana sorup durma. Oyun benim yaptığım gibi olsaydı şimdi buradan çıkmıştık zaten. Labirent yollarını bile değiştirmişler... ayrıca eğer korkuyorsan burada kalabilirsin, ben çıkmak için yol arayacağım."
Mia'yı orada bırakarak evin içinden çıkarken, arkamdaki adım sesleri ile gülümsedim.
"Ne tarafa gidiyorsun?"
Elimle sağ tarafı işaret ederken konuştum.
"Bu tarafa."
Sakince beni onayladı ve birlikte yürümeye devam ettik. İkimiz de yol için ipucu arıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game Over¹ 《 Lee Felix 》
Fanfic*Tamamlandı.* Lee Felix sevdiği kadın için bir oyun yaratır. *Olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar, kan ve şiddet bulunur. Lütfen etkilenmeyecekseniz kitabı okuyun.* Lee Felix fanfic B×G