22 - I Hate You

312 34 24
                                    

Bölüm ismi: Senden Nefret Ediyorum

Gözlerim Mia'nın üzerinde dolanmaya devam ederken, mırıldanarak konuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerim Mia'nın üzerinde dolanmaya devam ederken, mırıldanarak konuştum.

''Mia nasıl lanetlenmiş olabilir? Hiçbir şeyi yoktu.''

Adela bana doğru dönerken, konuştu.

''Felix, son zamanlarda Mia'nın garip bir davranışını fark ettin mi?''

''Sadece daha sessiz biri haline gelmişti. Yine de bunun bir lanet sebebiyle olabileceğini düşünmedim.''

Alexander sessizce Mia'yı izlemeye devam ederken, Mia'nın yanına oturarak ellerini tuttum. Buz gibi ellerini tutmak tüylerimin ürpermesine sebep olmuştu.

"Felix, Mia'dan uzaklaşır mısın? Onu senden ayırmak çok daha iyi olacak."

Adela'nın soğuk bir sesle söyledikleri, sinirlenmeme sebep olurken, sert bir şekilde konuştum.

"Mia'yı bırakmayacağım."

"Anlamıyorsun... bir gece seni öldürüp öldürmeyeceğini bilemezsin. Ya da lanet etkisiyle güç uygulayıp uygulamayacağını hiçbirimiz bilemeyiz. Gücünü kontrol altında tutması gittikçe zorlaşıyor. Lamet belli ki yavaş yavaş ilerliyor bu yüzden bu zamana kadar belirgin bir şey yoktu ama testten sonra durumu çok daha kötüye gidecek."

"Biliyorum... Hepsinin farkındayım! Bak, şüphelendiğim için Jack ve Diana'ya sordum ama Diana ondan kötü enerji sezmediğini söyledi."

Alexander kaşlarını çatarken, endişeyle konuştu.

"Bu çok daha kötü işte... Lanet yavaş yavaş ama etkili ilerliyor demek. Kimin yaptığını biliyor musun?"

"Alex'ten şüpheleniyorum."

Adela ve Alexander donakalırken, ikisinin bakışları altında ezildiğimi hissettim. Yalan söylediğimi düşünüyorlardı.

"Felix anlıyorum Mia ile yakınlar ve sen de kıskanmış olabilirsin fakat bu çok büyük bir iftira."

Alexander arkadaşını korumak istercesine konuşurken, cevap verdim.

"Yorgun olduğum ve eve erken gittiğim bir gün vardı hatırlıyor musun Alexander? Mia ile Alex birlikte gezmeye gitmişti. O gün Mia ile kavga ettik ve bana Alex'i reddedemediğini söyledi. O günden sonra şüphelenmeye başlamıştım zaten. Bakın, Alex iyi biri değil onun bakışlarını gördüm... Mia'ya bakışlarından anlamalıydım."

"Felix sen... Alex'i yıllardır tanıyoruz. Bu olamaz..."

"İster inanın ister inanmayın. Size şüphelendiğimi söylemedim çünkü bir insanın sevdiğinin hatalarını kabullenebilmesinin ne kadar zor olduğunu biliyorum. Mia'yı yanımdan ayırmayacağım."

"Felix bu senin kararına kalabilecek bir şey değil. Mia'yı götürmek zorundayız."

"Onu hiçbir yere götüremezsin."

Game Over¹ 《 Lee Felix 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin