6 - Murder

406 40 48
                                    

Bölüm ismi: Katil

"Bir anahtar olduğunu ya da çıkış yolumuzun o olduğunu nasıl fark ettin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bir anahtar olduğunu ya da çıkış yolumuzun o olduğunu nasıl fark ettin?"

Kolumu sardıktan sonra, şimdi ikimiz de mutfak masasında oturmuş konuşuyorduk.

"Oyunları çok seviyorsun sanıyordum. Çok video oyunu oynamam ama genellikle hepsinde kural aynıdır. Bunu oyunun görevleri gibi düşün. Bir oyunda canavarı öldürme görevi varsa ve sen bunu yapmadan geçersen, oyun seni gerçekten geçmiş saymaz. Eninde sonunda mutlaka o görevi tamamlaman için seni geriye gönderir. O canavarlar aynı yerden tekrar geçtiğinde ve aynı döngüye girdiğimizde bu çok belirgin bir şekilde belliydi."

Zekası ve hızlı düşünme gücüne hayran kalırken, o ise basit bir şeymiş gibi anlatıyordu.

"Çok zekisin..."

"Ben zeki değilim. Sorun sende."

"Şunu yapma."

"Ne? Yalan mı söyleyeyim?"

"Mia!"

"Tamam..."

Alaycı sırıtışıyla sessiz kalırken, tekrardan, gerçekten sinir bozucu olduğunu düşündüm.

"Sen bu silahı nereden buldun?"

Mia kenardaki silaha bakarken, konuştu.

"Sen gittiğinde dalgınca yere bakıyordum. Ayağım ile yanlışlıkla bir yere vurdum ve duvardan bir bölme açıldı... içinde silah ve cephane vardı. Hepsini toparladıktan sonra da canavarı öldürdüm işte."

"Nasıl bu kadar iyi silah kullanıyorsun? Vay be... sanırım oyun bize güçler de yüklemiş. Senin nişancılık yeteneğin varsa benimki ne acaba?"

"Felix saçmalama. Daha önce silah kullandım ben."

Gözlerim faltaşı gibi açılırken, konuştum.

"Ne demeye çalışıyorsun? Yoksa sen... birini mi vurdun?"

"Evet ben bir katilim Felix, her an seni vurabilirim mesela..."

Eline silahı alıp beni nişan alırken, korkuyla konuştum.

"Şaka sırası değil. Bırak şu silahı."

"Tamam..."

"Cidden katil falan değilsin, değil mi?"

Bana "şaka mısın?" der gibi bakarken, konuştu.

"Katil falan değilim. Sadece bir ara silah kullanmışlığım oldu. Uzun zaman önce tanıdıklarımdan biri kendimi koruyabilmem adına öğretmişti işte..."

Sessizce onu onaylarken, çok yönlü bir insan olduğunu düşündüm.

Soğukkanlıydı, iyi düşünme yetilerine sahipti, kendini korumak için silah, dövüş gibi şeyleri biliyordu.

Game Over¹ 《 Lee Felix 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin