Chcem sa vám ospravedlniť, že kapitoly nevychádzajú pravidelne a už dlhšie žiadna nebola, no mala som toho veľa. Nové kapitoly sa budem snažiť pridať každý pondelok a štvrtok.
Draco pohľad
Raňajky s Kate a Blaisom boli super. Zistil som, že Kate elixíri idú a bude s nami v skupine. Dnes som ešte našťastie nevidel Pansy. Bol to super pocit, keď mi nikto nevravel o hlúpostiach, ktoré ma vôbec nezaujímajú. Konečne som bol uvoľnený a svoj. Už už sme sa blížili k učebni keď zrazu...... -Draco, Draco!! - Nebol to nik iný, než Pansy Parkinsonová. -Och Draco, všade som ťa hľadala, bála som sa o teba!- V momente mi zmizol úsmev z tváre. Prekrútil som očami. -Čo zas chceš Pansy?! - opäť som ju zahriakol podráždeným tónom (inak to ani nejde). Pansy sa na mňa urazene pozrela: - Bála som sa o teba?!- Pozrel som sa na Blaisa, ktorý horko ťažko zadržiaval smiech. Potom som sa pozrel na Kate, no tá hľadela do zeme. Nastalo trápne ticho. Dokonca aj Blaisa prešiel smiech. Našťastie sa Kate rýchlo spamätala a miernym hlasom sa ozvala: - O chvíľu začína hodina.....- Zvrtol som sa na päte, chytil ju okolo pliec, drgol som do Blaisa a išli sme ďalej. Cítil som Pansyn pohľad a počul ako to predýchava (verte mi ona dýcha fakt nahlas).
Kate pohľad
Po raňajkách (ktoré boli naozaj perfektné) sme sa s Dracom a Blaisom vybrali na elixíri. Už sme tam skoro boli, keď som začula známi hlas: -Draco, Draco!!- Nemusela som sa otáčať, aby som vedela, že je to Pansy Parkinsonová. -Oh Draco, všade som ťa hľadala, bála som sa o teba! - rapotala tým jej prasačím hlasom. Draco ju len zahriakol podráždeným tónom (ani sa mu nečudujem). Kým Pansy ešte stále niečo bľabotala pozerala.som sa do zeme a priala som si, aby to už skončilo. Po chvíli som si uvedomila, že zanedlho začína hodina, a tak som miernym hlasom povedala :- O chvíľu začína hodina....... - Dracova reakcia ma zarazila. Chytil ma okolo ramien a kráčal so mnou tak až pred dvere učebne. Tam ma pustil, poškrabal sa na temene hlavy, a trochu nervózne sa usmial. Úsmev som mu opätovala, no tiež bol trochu nervózny. Konečne urobil prvý krok. Pomyslela som si. Vošli sme dnu. Sedeli tam už skoro všetci. Usadili sme sa dopredu a začali sme si pripravovať pomôcky. Profesor Snape ešte nebol v triede.
Dracov pohľad
Neverím, že som sa odhodlal urobiť prvý krok. No vedel som, že to musím urobiť teraz alebo nikdy. A naviac som chcel poriadne naštvať Pansy, aby už konečne pochopila, že o ňu nemám záujem. Dúfam, že jej to došlo. A hádam aj Kate pochopila, že to bol prvý krok. Usadili sme sa vpredu. Poobzeral som sa po triede, no nikde som nevidel Pansy ako na mňa upiera nenávystný pohľad. Bolo mi to vlastne jedno, lebo do triedy práve vošiel Snape. -Pán Malfoy! - skríkol. Vyľakalo ma to, lebo z jeho tónu som usúdil, že mám problém, no netušil som čo sa deje.
YOU ARE READING
Slytherin love
FanfictionKeďže moja kamoška zbožňuje Draca Malfoya a čítala o ňom už mnoho príbehov, tak mi napadlo, že napíšem jeden aj ja. Ja pravá Chrabromilčanka napíšem príbeh o Dracovi a Kate. Obaja chodia do Slizolinu no Kate sa povahovo hodí skôr ku Chrabromilu. T...