13.Kapitola

494 24 11
                                    

Kate pohľad

Zhlboka som sa nadýchla a vyšla som z izby. Prešla som cez spoločenskú miestnosť, ktorá bola prekvapivo prázdna. Vyšla som obrazom a mierila som si to rovno ku profesorovi. Zabočila som doprava a zastavila sa pri čiernych dverách. Trikrát som silno zaklopala. Počula som kroky. Vtom sa dvere prudko otvorili a profesor na mňa pozrel chladným pohľadom vraha. Pri pohľade do jeho čiernych očí som stuhla. Snape spýtavo nadvihol obočie: -Čo chcete Collinsová?- Keď videl, že som sa preľakla uškrnul sa. Nasucho som polkla a povedala: -Mám Vám odovzdať pozdrav od mojej matky.- Môj hlas znel na moje prekvapenie nebojácne. –Ďakujem za odovzdanie odkazu...- povedal mrazivým hlasom a zabuchol mi dvere pred nosom. Trvalo mi ešte asi tri minúty, kým som sa spamätala. Namierila som si to späť do izby. Cez klubovňu som len prebehla. Sadla som si na posteľ a pohľad vrhla na hodiny. Bolo 13:05. Wow. Zvládla som to za dvanásť minút. Zdalo sa mi to ako večnosť. Teraz za chalanmi. Zastavila som pred dverami do Dracovej izby a začala som rozmýšľať, či zaklopem, no skôr ako som to zvážila moja ruka stisla kľučku a bolo rozhodnuté. –Čaute!- -Kate!- povedali jednohlasne a posadili sa. Sedeli na posteli a jedli Bertíkove lentilky. Dostala som na ne obrovskú chuť, a tak som si jednu zobrala, pričom som si sadala na posteľ. –Hmmm......jahodová.- vyhlásila som, keď som ju zjedla. Pozrela som sa na Draca a ten mal na košeli rozopnuté dva gombíky. Pohľadom som si ho premerala celého od vlasov, cez jeho krásne búrkové oči, svaly rysujúce sa pod košeľou, až po.....po ponožky. Hľadel som naňho, ale hlavne na tie jeho svaly....... –To je tak nefér!- vyrušil ma z myšlienok Blais (opäť). –Čo je nefér?- spýtala som sa ho. –No to, že mi nemôžeme ísť k vám, ale vy k nám hej!- -Tak to máte smolu.- zasmiala som sa a zobrala si ďalšiu lentilku. Bola odporná. Vajíčko! Fuj! Keď som sa donútila ju prehltnúť, napadlo mi, že som chalanom dnes sľúbila pivo. –Nemáte tu náhodou brko a pergamen?- -Hej na!- povedal Draco. Namočila som brko do atramentu a rýchlo čmárala na pergamen. Keď som dopísala povedala som: -Choďte už na obed, hneď prídem za vami.- dopovedala som a vybehla z Dracovej izby. Bežala som do soviarne, schody som brala po dvoch. Cesta mi trvala tri minúty. Zadychčaná som si kľakla k mojej sove a pohladila som ju so slovami: -Daj to Hermione prosím.- Už som len sledovala ako letí von oknom. Do Veľkej siene som sa ponáhľala, až som sa neraz potkla o vlastné nohy, no zvládla som to. Vošla som do siene zároveň so sovou. Rýchlo som si sadla k chlapcom a začala si nakladať na tanier. –Kde si bola?- opýtal sa ma Draco s plnými ústami. Vrhla som naňho vražedný pohľad, lebo ja priam neznášam, keď niekto hovorí s plnými ústami. –Ale nikde.- odpovedala som pokojne aj napriek môjmu rozhorčeniu. Pozrela som na Hermionu, ktorá práve čítala môj odkaz. Potom ho podala Harrymu. Otočila sa mojím smerom a jemne kývla hlavou. V duchu som sa usmiala. Keď som dojedla, opýtala som sa: -Máte chuť na pivo?- -Hej!- povedali zborovo a v očiach mali iskričky. –Dobre, večer ich máte. Čakajte ma v Dracovej izbe. Čaute.- rozlúčila som sa s nimi a pre zmenu som zamierila k Chrabromilskej miestnosti.

Draco pohľad

Podal som Kate Brko, pergamen a atrament. Rýchlo naň niečo čmárala. Nevedel som prečo, ani načo. Skôr, než som sa jej na to stihol opýtať povedala: -Choďte už na obed, hneď prídem za vami.- Neznelo to však ako prosba. Bol to rozkaz. Skôr, než som sa stihol postaviť z postele Kate bola dávno preč. Zobrali sme si z Blaisom ešte po jednej lentilke a vybrali sme sa do Veľkej siene. Kráčali sme rychlo, lebo čosi mi napovedalo, že tam Kate čochvíľa bude. Sadli sme si a začali nakladať na taniere. S chuťou som sa pustil do kuracieho mäsa. Práve som sa šiel napiť tekvicového džúsu, keď sa Kate objavila vo dverách. Kráčala ráznym krokom a pohľadom lietala po oknách a následne po stoloch vo Veľkej sieni. Usadila sa k nám, usmiala sa a začala si nakladať jedlo. Popritom sa obzerala po iných stoloch. Nevydržal som to a opýtal sa: -Kde si bola?- Kate mi miesto odpovede uštedrila vražedný pohľad. Hneď som pochopil, čo som urobil zle. Moja mama ma už od mala upozorňovala na rozprávanie s plnými ústami, no ja som si to nikdy nebral k srdcu. Bol to jeden z mojich zlozvykov. –Ale nikde.- odpovedala pokojne aj napriek môjmu omylu. –Máte chuť na pivo?- opýtala sa Kate, keď dojedla.

-Hej!- povedali sme s Blaisom naraz. Nevedel som sa dočkať tejto otázky. –Dobre, večer ich máte. Čakajte ma v Dracovej izbe. Čaute.- povedala Kate, diabolsky a usmiala a zmizla nevedno kam. S Blaisom sme len za ňou hľadeli neschopný slova. To dievča je proste dokonalé.

Nová kapitola(ako ste si už iste všimli) nebola strááááášne dlho(1mesiac a 1deň). Je mi to naozaj ľúto, no keďže som si chcela užiť prázdniny :D nemala som čas a keď začala škola bolo to ešte horšie. Dúfam, že ma chápete. :D

Tiež sa vám chcem poďakovať za 1,9K reads a 156 votes. Veľmi ma to potešilo. :D :D

Túto kapitolu venujem: Madonna0108, AmWritte, IcePrinces-

Dúfam, že sa vám nová kapitola páči. Budem rada ak sa vyjadríte v komentoch, poprípade dáte*. :D :D

Novú kapitolu sa pokúsim napísať v priebehu týždňa :D

#píštečítajtekomentujtežite


Slytherin loveWhere stories live. Discover now