11.Kapitola

502 27 4
                                    

Na začiatok by som chcela napísať meno toho, komu bola venovaná kapitola a poďakovanie vám za 1,46K reads!! Je to skvelé! Chcem sa vám ospravedlniť za to, že sú tieto kapitoly kratšie a skoro vôbec nevychádzajú, ale prázdniny začali a ja akosi nestíham :) Takže 10 kapitola je venovaná: petra819.

#píštečítajtekomentujtežite

Ďakujem:)

Draco pohľad

Ráno som sa zobudil v núdzovej miestnosti. Bože, veď zmeškám!! Rýchlosťou blesku som bol na konci schodiska. Celý zadychčaný som dobehol do Veľkej siene, no nikto tam nebol. Žeby už bol všetci na hodine? začínal som panikáriť.

Spomenul som si, že nemám učebnice, a tak som sa rozbehol do klubovne. Pred obrazom som musel heslo zopakovať snáď 3-krát, lebo mi nebolo rozumieť. Vbehol som do spálne a zmätene som sa poobzeral, no všetci ešte spali. Pomaly mi to všetko dávalo zmysel. Merlin veď je sobota. Zvalil som sa do svojej postele a pokúsil som sa zaspať.

Kate pohľad

Ráno som sa zobudila s myšlienkou: Žiadna škola!! Vstala som a hneď som si to namierila do kúpeľne, aby som sa aspoň trochu podobala na človeka. Umyla som sa, jemne sa nalíčila a začala som vyberať, čo si oblečiem. Nakoniec som sa rozhodla pre tepláky upnuté na členkoch, obtiahnuté tričko na ramienka a doladila som to sivou mikinou. Usadila som sa pred krb a pokračovala som v čítaní knihy o čiernej mágii. Čítala som si asi hodinu a už som bola skoro na konci knihy, keď som za sebou počula známy hlas. -Bré ránko Kate!- ako inak bol to Blais. -Dobré...- -Draco tu bude o chvíľu.- vyhlásil. Ja som sa len usmiala. -Tak čo panstvo, pripravený na raňajky?- ohlásil sa Draco. Potom svoj pohľad presunul na mňa. Lepšie povedané na to, čo som držala v ruke. Skrivil úsmev a povedal: -Kate...to nemyslíš vážne...kniha? Veď je SOBOTA!!- Ja som len pokrčila plecami a postavila sa. Ešte som sa zaškerila na Draca a prešla som obrazom. Draco s Blaisom ma nasledovali.

Draco pohľad

Ja neverím, je sobota ráno a ona sedí s knihou v ruke... pomyslel som si hneď, ako som vošiel do spoločenskej miestnosti. Ale Merlin boa taká sexy. Keď som si ju obzrel hneď mi bolo jedno, či číta alebo nie.

Kate pohľad

Vošli sme do Veľkej siene, no nebolo tu veľa študentov. Určite všetci šli na víkend domov. Na raňajky som si dala biely jogurt s vločkami a jahodami. Bolo to vynikajúce. A presne vo chvíli, keď som dojedala posledné sústo som sa rozhodla, že i pôjdem zalietať. Áno, presne tak. Dám si zopár kolečiek okolo Rokfortu. Hneď som začala rozmýšľať na trasou môjho letu. V sieni začínalo byť stále rušnejšie a rušnejšie. Nemusela som rozmýšľať, č spôsobilo ten rozruch a už z princípu som zdvihla hlavu. Nado mnou lietalo najmenej sto sov a každá hľadala svojho majiteľa, alebo toho, komu bol list adresovaný. Na moje prekvapenie ku mne zleteli tri sovy. To sa mi ešte nestalo. Prvá mi priniesla Denného proroka časopis Sršeň. Do kapsy, čo mala pripevnenú na nohe som jej strčila galeón. Druhá sova mala list aj balík, ktorý bol na milión percent od babičky. Vždy mi nejaký pošle. Prizrela som sa bližšie a mala som pravdu. Tretia sova mala list vložený vo farebnej obálke. Bol od mamy. Už od prvého ročníka mi posiela listy vo farebných obálkach.

Poštu som si položila vedľa seba. Teraz sa mi ju nechcelo čítať, a tak som sa otočila na chalanov. -Už ste dojedli?- Obaja prikývli. -Okej...a idete si so mnou zalietať?- opäť iba súhlasne kývli. -Tak ideme?- Zasa prikývli a to ma už naštvalo. -Stratili ste reč, či čo?- okríkla som ich. Na tvárach sa im zjavil úsmev a znova prikývli. -Fajn, ako chcete! 3 kolá okolo školy a posledný platí ďatelinové pivo.- -Tak dobre, berieme.- hrdo vyhlásil Blais. -O desať minút pri vstupnej hale aj s metlami.- Opäť len prikývli, za čo si vyslúžili jeden smrtiaci pohľad, ktorý ich ako inak rozosmial. Veď vy počkajte!

Draco pohľad

S Blaisom sme stáli pred bránou a čakali na Kate. Keď sa zjavila Blais začal rozprávať vážnym tónom. -Slečna Collinsová meškáte. Za vašu nedochviľnosť strhávam Slizolonu desať bodov. - Kate stála oproti Blaisovi s rukami prekríženými na prsiach. -Ó prepáčte pán Zabiny nechcela som, no keďže vy neviete ukladať metly, bolo to nevyhnutné.- Blaisovi zmyzol úsmev , zato ja som sa dosť dobre bavil. -Môžeme?- začal Blais. -Dobre. Pripraviť sa, pozor, štart!- odštartovala Kate a všetci sme vzlietli.

1. Kolo

Viedol som. Tesne v pätách mi bola Kate a niekoľko metrov za ňou Blais. Prvé kolo som vyhral.

2. Kolo

Začalo sa druhé kolo. Chvíľu som viedol, no Kate ma predbehla a zmizla za rohom. Vyhrala druhé kolo.

3. Kolo

Celé tretie kolo viedla Kate a nakoniec ho s veľkým náskokom vyhrala. Ja s Blaisom sme do cieľa mierili rovnako, no Blais do mňa strčil. Vrátil som mu to a v postrkovaní sme pokračovali ešte hodnú chvíľu no potom ma Blais kopol a ja som letel dozadu. Blais bol druhý, no a ja...ja som doletel posledný.

Keď som pristál Kate sa uchechtla a začala: -Ó pán veľkomožný. Pán stíhač skončil posledný.- -To nie je fér...on podvádzal.- Povedal som skoro plačúci tónom, ako keď oberiete dieťaťu hračku. Kate ssa začala smiať a už som to nevydržal ani ja. -Dobre poďme si dať niečo teplé.- povedala napokon Kate , a tak sme sa spolu s metlami pobrali do školy.

Slytherin loveWhere stories live. Discover now