17.Kapitola

400 24 5
                                    

Draco pohľad

Ráno som vstal neobvykle skoro a dobre naladený. Začal som budiť Blaisa, no ten mi nepríjemným tónom povedal:

-Nechaj ma spať!-

-Je pondelok!- zvolal som celý natešený a začal som sa obliekať.

- Pondeloook!- zvolal odrazu Blais až som sa zľakol.

Zapol som si nohavice, obliekol košeľu a šiel som do kúpeľne, kde som si umyl zuby, opláchol tvár, učesal hniezdo a jemne sa navoňal. Zapol som si košeľu a hodil na seba habit. Zobral som si tašku, Blaisa a mohli sme vyraziť.

-Ide sa na lov!- povedal mi Blais, keď sme schádzali do spoločenskej miestnosti.

Zišiel som a všetky pohľady spočinuli na mne. Ja som si to však nevšímal, lebo sa to stávalo takmer vždy.

-Draco zlato?- ...

-Kto ti dovolil vravieť mi zlato, Parkinsonová?!-

-No ja som...-

-Asi si ešte sprostejšia, ako som si myslel.-povedal som jej do očí, čo si myslím a s jemným úškrnom som ju obišiel.

Dnešný deň bude skvelý dokonca ani Pansy mi ho nepokazí. Dnes má Kate konkurz do Metlobalového družstva.

-Teraz si ju odrovnal.- povedal Blais cestou do Veľkej siene.

-Je to pijavica.- uchechtol som sa.

Namierili sme si to rovno k Slizolinskému stolu a Blais už v pol ceste kýval Haylin, ktorá práve raňajkovala. Sadli sme si a ja som sa hneď začal obzerať, lebo som dnes ešte nevidel Kate.

-Hm... nevieš, kde je Kate?- opýtal som sa Haylin.

-Nie... vlaste som ju dnes ešte nevidel.- povedala.

Kľudne mohla zaspať. Len som si zobral zelené jablko a pobral som sa na 1.Hodinu.  Dnes sme mali OPČM. Sadol som si úplne dozadu a čakal som na Kate, no stále nechodila. Predo mnou sedeli nejaké dievčatá a rozprávali sa.

-Počula si, čo sa včera stalo?- začalo čiernovlasé dievča.

Jej spolu sediaca len pokrútila hlavou. Aj mňa to začalo zaulímať, a tak som spozornel.

-Snape včera cestou do knižnice našiel nejaké dievča ležat v bezvedomí na zemi. Že vraj to je Collinsová.-

Keď som to počul vyvalil som oči a srdce sa mi skoro zastavilo. Do triedy akurát vchádzal Snape, no mne to bolo jedno. Prudko  som vyletel zo stoličky a rozbehol som sa k dverám.

-Kam si myslíte,že idete Malfoy?- začal Snape, no ja som ho obehol a ignoroval jeho otázku.

Utekal som do nemocničného krídla najrýchlejšie, ako sa dalo. Dvere som doslova rozrazil, a aj by som pokračoval v behu, no do cesty sa mi postavila Madam Pomfreyová.

-Kamže, kam pán Malfoy?- prudko som zabrzdil.

- No, ja hľadám Kate Collinsovú.- Madam P. len prikývla a ukázala na jej lôžko.

-Tak ja vám pripravím niečo na upokojenie.- povedala a rýchlo odcupitala.

Sadol som si na kreslo vedľa Kate a jemne som ju pobozkal na líce. Spala. Hlavu mala omotanú obväzom a ruky ľadové. Madam P. my priniesla niečo na upokojenie . Vypil som to na ex a pomaly zaspával.

Kate pohľad

Moje podvedomie sa pomaly zobúdzalo. Snažila som sa otvoriť oči, no nešlo to. Hlavu som mala položenú na niečom mäkkom. Podľa vône som usúdila,že som v Nemocničnom krídle. Hlava sa mi zakrútila, a to som sa ani nepohla. Ale no tak Kate.  Pozbieraj sa! Čo sa vlastne stalo?  Precitla som. Ktosi mi dal pusu na líce. Podľa parfumu to bol jednoznačne Draco. Chcela som reagovať na jeho bozk, no môj stav mi to žiaľ nedovoľoval. Čo sa mi do frasa mohlo stať? Modlila som sa, aby prišla Madam P. a dala mi niečo proti bolesti.   V miestnosti však bolo hrobové ticho. Zhruba desať minút sa nič nedialo, okrem toho, že sa mi točilo v hlave a viedla som súboj s vlastnými očami. Podarilo sa mi ich otvoriť asi na milimeter a dokonca som pootvorila aj ústa. Sama sebe som gratulovala, no niečo ma prerušilo.

Slytherin loveWhere stories live. Discover now