Draco pohľad
Na hodine starostlivosti bola nuda, ako vždy. Crabbe a Goylle mi neustále niečo vraveli. (Sú to niečo ako moji poskoci. Veľmi OTRAVNÝ poskoci!) Od elixírov som po prvý krát videl Pansy. Prešla okolo mňa, no neodpustila si jej "milým" hlasom povedať: -Ahoj Draco! - usmievala sa a žmurkla na mňa. Prevrátil som očami. Zrejme jej to nedošlo. Až do teraz som si myslel, že to, čo sa stalo pred elixírmi pochopila. Očami som hľadal Kate, no nikde som ju nevidel. Žeby niekam odišla? Nie! To je blbosť, veď sem šla so mnou. Stihla mi odpovedať moja hlava skôr, ako som o tom začal poriadne premýšľať. Nakoniec som zkonštatoval, že sa najskôr zatúlala ku skupine Chrabromilčanov. Viac som to neriešil.
Kate pohľad
Keď sme došli na starostlivosť, ku Dracovi sa pripojili Crabbe a Goylle. Celkom mi to vyhovovalo. Pomerne rýchlo som našla Hermionine vlasy, ani v tom dave sa nedali prehliadnuť. Sú predsa husté, hnedé a kučeravé. Stála spolu s Harrymu a Ronom pri Hagridovi. Rýchlo som sa snažila pretlačiť cez všetkých študentov.
-Ahojte! - povedala som zadýchane.
-Kate! - vykríkla Hermiona nadšene a silno má objala okolo krku. -Ahoj! - povedali Ron a Harry takmer súčasne a s úsmevom na tvárach. -Ahoj Hagrid - samozrejme, že som na neho nezabudla, veď má takmer dva metre. -Rád ťa vidím Kate!- povedal milo. -Hermiona, - začala som -prepáčte, ale nemôžem ísť s vami do Rokvillu. Viete... no... pozval ma Draco. - najviac som sa obávala ich reakcie. -Malfoy?!- vyhŕkli chlapci naraz. Bola som prekvapená, že Hermiona stála na mojej strane a zareagovala úplne rovnako ako ja (vrhli sme na nich naliehavé pohľady). Chlapci hneď zavreli ústa, a tak sme si z Hermionou neodpustili úškrn. -Je to jej voľba. Myslím, že si s Dracom rozumie viac ako my!- povedala rozhodne Hermiona. Konečne rozumný postoj. Povedala som si v duchu. Ron sa ako vždy pozeral celý červený do zeme a Harry len s úsmevom poznamenal:
-Nezabudni ho pozdraviť.- dodal sarkasticky a ten jeho úškrn bolo
vidno na kilometre. Potom sa otočil k Hagridovi, ktorý práve začal výklad. Ešte raz som všetkých zo zadu objala a odišla späť. Neďaleko ležal obrovský balvan, a keďže bolo dosť chladno poberala som si učebnice a šla si sadnúť. Skoro vôbec som nedávala pozor(to sa mi v posledných dňoch stáva často). Keď Hagrid ukončil hodinu ponáhľala som sa nájsť Draca. Nebolo to také ťažké veď jeho blond až albínske vlasy vidno už z diaľky. Stál v zadu a čakal, kým sa ostatný pohnú. Keď som sa pri ňom zjavila usmial sa a spýtal: -Kde si bola celú hodinu?- -Bola som tamto.- s úsmevom som ukázala na miesto kde stál balvan. Draco sa ta pozrel no nič nepovedal.
-Ideme?- prerušila som ticho. -Áno, poďme už som ozaj hladný.- -Aj ja.- musela som s ním súhlasiť, a tak sme sa vybrali rýchlym krokom k hradu.
Draco pohľad
Celú hodinu som Kate nevidel. Najprv som sa to snažil neriešiť, no keď sa už hodnú chvíľu neukázala znervóznel som. Rozhliadol som sa asi 100-krát, ale nikde som ju nevidel. Chcel som sa rozprávať z Blaisom, no nebol tam. Začal som premýšľať kde asi tak je. Tieto myšlienky ma zaujali , že som si ani neuvedomil a hodina už skončila. Prišiel som na to, až keď sa začali schádzať skupinky študentov mieriacich k hradu. Zrazu sa predomnou zjavila Kate. Usmial som sa. Bol som rád, že ju vidím. Keď už bola dostatočne blízko opýtal som sa jej: -Kde si bola celú hodinu?- Úsmev mi opätovala a ukázala na veľký balvan. Ani neviem prečo som na to miesto celý čas prekvapivo hľadel.
-Ideme? - opýtala sa Kate. -Áno poďme, už som ozaj hladný.- -Aj ja.- odvetila. Pomerne rýchlym krokom sme mieril späť k hradu.Taká light kapitola na večer ;-) prepáčte, že som už dlho nič nepridala. Sama som na seba naštvaná a tak som si spravila aspoň chvíľu voľno. Teraz mám toho v škole veľa a do toho aj zdravotné problémy a nejak nestíham. Ešte raz sa vám ospravedlňujem, no pokúsim sa nájsť si viac času. <3
YOU ARE READING
Slytherin love
FanfictionKeďže moja kamoška zbožňuje Draca Malfoya a čítala o ňom už mnoho príbehov, tak mi napadlo, že napíšem jeden aj ja. Ja pravá Chrabromilčanka napíšem príbeh o Dracovi a Kate. Obaja chodia do Slizolinu no Kate sa povahovo hodí skôr ku Chrabromilu. T...