8.Kapitola

543 32 0
                                    

Draco pohľad
Keď Kate odišla ostal som tam sedieť. Asi po piatich minútach ku mne prišiel Blais: -Nechceš si niečo kúpiť aj ty? O chvíľu odchádzajú. - Pozrel som sa na neho so zdvihnutým obočím.  Blais to pochopil,  potľapkal ma po pleci do ktorého ma udrela Kate. Ešte raz sa usmial a šiel sa rozlúčiť s Weaslyovcami. Sedel som tam ešte asi dvadsať minút, no Kate sa nevracala. Weaslyovci odišli a miestnosť sa začala vyprázdňovať. Dokonca aj Blais už išiel do postele. Ostal som tam sedieť ešte päť minút, no napokon som sa pobral spať.
Kate pohľad
Prišla som do spálne,  taštičky som si dala na posteľ a išla som sa prezlicť. Chvíľu som váhala,  či si mám dať tepláky alebo pyžamo. Rozhodla sa sa pre pyžamo. Taštičky som schovala na spod kufra a rýchlo som si skontrolovala veci na zajtra. Vošla som do kúpeľne,  umyla som si zuby a podišla k sprche, aby som si umyla vlasy. S prvými kvapkami teplej vody som myslela na to,  že zajtra je konečne piatok. Blonďaté vlasy som si zabalila do uteráka, z ktorého som urobila turban. Zašla som si do kufra po fén a vrátila sa späť do kúpeľne.
FÉN - je to muklovská vecička na
           sušenie vlasov. Stlačíš gombík
           a z toho začne fúkať teplý
           vzduch,  ktorý ti o pár minút
            vysuší vlasy.
Zástrčku som si samozrejme vyčarovala už dávno. Keď boli moje vlasy suché,  fén som zase odložila do kufra. Potom som si ich prečesala a ľahla do postele. Spať sa mi nechcelo, a tak som si vybrala knihu a začala čítať. Bola o čiernej mágii. Čítala som ešte dlho do noci,  no keď sa mi začali zatvárať oči odložila som ju, zhasla svetlo a pomaly som zaspávala.
Draco pohľad
Ráno ma zobudil Blais, vysmiaty ako vždy. Donútil ma obliecť,  umyť sa a zbaliť si veci. Keď som to konečne dokončil vyšli sme do spoločenskej miestnosti. -Usmej sa, je predsa piatok. -povedal Blais. -A dnes je prvý metlobalový tréning.- Tieto vety mi zdvihli náladu. Za a) zajtra žiadna škola, a za b) po mesiaci budem zasa na metle. Úsmev sa mi ešte viac rozšíril. -No vidíš.-povedal Blais a ťahal ma na raňajky. Skôr ako ma stihol vytiahnuť z klubovne,  venoval som posledný pohľad dievčenským spálňam, pričom som myslel na Kate. -No poď!- súril ma nedočkavo. -Veď hej, hej…už.-  No teraz som ho už ozaj nasledoval.
Kate pohľad
Keď som sa zobudila v duchu som si povedala :PIATOK!!!. Musela som sa sama pre seba pousmiať. Už oblečená som sa postavila pred zrkadlo. Nevedela som,  čo urobím s vlasmi, a tak som tam päť minút len nehybne stála. Rozhodla som sa,  že si urobím voľný vrkoč na bok. Ešte raz som sa pozrela do zrkadla. Po ráne vyzerám ako škrečok. Spomenula som si ešte na balík od babičky, v ktorom bol nejaký ten muklovský make-up,  či ako to volajú. Síce veľmi muklov nemusím uznávam, že majú niektoré veci celkom praktické. Teraz som už vyzerala o dosť lepšie. Vzala som si učebnice a s veselým výrazom v tvári odišla do Veľkej siene. Pred vchodom som sa ešte z hlboka nadýchla. Otvorila som dvere a poobzerala sa. Neuniklo mi,  že Draco sa naplno venoval jedlu, a tak som sa pomaly približovala. Žmurkla som na Blaisa,  aby ma neprezradil. Keď bola za ním skríkla som: -VRÁÁÁ!!-. Draco sa tak zľakol, až mu zabehol tekvicový džús. Rozosmiala som sa,  že to bolo istotne počuť až na chodbu. Blais vybuchol ako ja a s ním aj zvyšok siene. Keď Draco konečne dokašlal skríkol: -Kate!!-. Otočil sa a stiahol ma za ruku. Jedným pohybom som ležala na lavičke a Draco ma šteklil. Ešte stále sa všetci smiali. Chcela som sa brániť, ale nešlo to. Nemala som inú možnosť ako to so smiechom pretrpieť. Keď som už mala dosť unavene som vydýchla a Draco ma konečne pustil. Skoro všetkých už smiech prešiel, a naďalej sa venovali jedlu. Posadila som sa,  a keď som sa pozrela vedľa, všimla som si, že sa Draco s Blaisom na mne dobre zabávali. Nechápavo som na nich pozrela. -Kate vlasy. - usmial sa Blais. Rýchlo som si ich prešla rukami. Boli rozstrapatené na všetky strany. Ďalej som to neriešila a  s chuťou som sa pustila do hrianok.
Draco pohľad
Vošli sme do Veľkej siene a už zo zvyku som sa poobzeral. Kate som nevidel. Bolo ešte skoro aj na ňu. Sadli sme si vedľa prváčok,  ktoré zo mňa nepustila pohľad, a tak som sa na nich usmial. Z hlúčiku dievčat sa ozvalo: -To je Draco Malfoy! - povedala malá blondínka. -On sa na nás vážne usmial!- povedala brunetka. -On je taký krásny!- zakončila to čiernovláska. S Blaisom sme si vymenili pobavené pohľady, a začali sme jesť. Ku raňajkám si zvyknem dávať tekvicový džús a ani dnes tomu nebolo inak. V kľude som si vychutnával džús,  a zrazu sa z poza mňa ozvalo hlasité VRÁÁÁ. Zľakol som sa, a začal sa dusiť. Celá sála vybuchla smiechom, no najviac sa bavil Blais spolu s Kate. Keď som konečne dokašlal na celú sieň som skríkol: -Kate!!-  Potiahol som ju za ruku a jedným pohybom sa zvýjala v smiechu na lavičke. Kate to vážne dosť prekážalo, lebo sa jej nedarilo vykrútiť sa, lepšie povedané nepustil som ju. Nemala inú možnosť, ako sa naďalej smiať. Celkom som si to užíval.

Ták a zase tu máme po týždni novú kapitolu. Ospravedlňujem sa, že kapitoly nevychádzajú častejšie, no je koniec roka a ja mám čo doháňať. Okrem toho mám aj zdravotné problémy, a skoro celý minulý týždeň som prespala.
_______________________________________
Ešte by som vám chcela poďakovať, za to, že to bude mať za chvíľku 1k reads. Taktiež by som bola rada, keby ste viac komentovali, aby som vedela, či sa vám tento príbeh páči. Ďakujem za všetky *.

Slytherin loveWhere stories live. Discover now